دوره آموزشی ایمنی برق در دانشگاه هایتک کرمان برگزار می شود

کرمان- مدیر روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان گفت: دوره عمومی ایمنی برق مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی به صورت مجازی برگزار می شود. عباس تقی زاده در گفتگو با نذیر کرمان بیان کرد: توسط انجمن علمی دانشجویی مهندسی برق دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان دوره […]

کرمان- مدیر روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان گفت: دوره عمومی ایمنی برق مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی به صورت مجازی برگزار می شود.

عباس تقی زاده در گفتگو با نذیر کرمان بیان کرد: توسط انجمن علمی دانشجویی مهندسی برق دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان دوره آموزشی ایمنی برق در تاریخ‌های ۲۲، ۲۳، ۲۹ و ۳۰ آذرماه از ساعت ۱۸ و ۳۰ تا ۲۰ و ۳۰ برگزار خواهد شد.

وی افزود: این دوره آموزشی برای تمامی گرایش‌های مهندسی برق و تمامی رشته‌های مهندسی از جمله؛ مهندسی مکانیک، عمران، شیمی و … مناسب است.

تقی زاده با اشاره به اینکه دوره آموزشی ایمنی برق پیش نیاز شرکت در دوره پیشرفته است، یادآور شد: مدرس این دوره حسین امامی پور است و در پایان نیز گواهی نامه معتبر به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با اشاره به مباحث این دوره گفت: حوادث برق گرفتگی با خطوط برق ۲۰ کیلوولت و کلیدهای حافظ جان و ارتینگ از جمله این موارد به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: همچنین حوادث برق گرفتگی با برق ۲۲۰ ولت یا خطوط ۳۸۰ سه فاز و آئین نامه حفاظتی تأسیسات الکتریکی در کارگاه‌ها از دیگر مباحث دوره آموزشی ایمنی برق خواهند بود.

تقی زاده در پایان اظهار کرد: علاقمندان جهت ثبت نام در این دوره آموزشی به آدرس https://wms.kgut.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر ۵۹۶۴۳۵۴




دوره آموزشی ایمنی برق در دانشگاه هایتک کرمان برگزار می شود

منبع: مــهر
? دوره آموزشی ایمنی برق در دانشگاه هایتک کرمان برگزار می شود