دوران حضور رهبری در جیرفت به تربیت فرماندهان ولایی انجامید

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت زمان حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی را در جیرفت از دوران طلایی و استثنایی این شهرستان برشمرد و گفت: این حضور برکات زیادی داشت از جمله اینکه به تربیت فرماندهان ولایی از این منطقه انجامید. به گزارش فت فتو حجت الاسلام میثم تارم روز شنبه در یازدهمین […]

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت زمان حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی را در جیرفت از دوران طلایی و استثنایی این شهرستان برشمرد و گفت: این حضور برکات زیادی داشت از جمله اینکه به تربیت فرماندهان ولایی از این منطقه انجامید.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام میثم تارم روز شنبه در یازدهمین جشنواره سراسری یادمان ولایت به دوران تبعید مقام معظم رهبری در شهرستان جیرفت اشاره کرد و افزود:  انقلاب اسلامی در جیرفت با حضور پرخیر و برکت رهبری به اوج رسید.

وی حضور رهبری را در شهرستان جیرفت مایه افتخار این منطقه دانست و گفت: بسیاری از فرماندهان اهل جیرفت در زمان جنگ تحمیلی نتیجه تربیت مکتب رهبری بودند.

امام جمعه جیرفت تاکید کرد: مقام معظم رهبری در زمان تبعید خود در جیرفت نشست هایی با مردم این منطقه داشتند که نتیجه این نشست ها تربیت فرماندهان ولایی بود.

وی ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در زمان جنگ به این فرماندهان دلاور افتخار می کرد.

امام جمعه جیرفت همچنین خواستار ثبت روز جیرفت شد و پیشنهاد داد که سالروز تبعید مقام معظم رهبری به جیرفت در تاریخ کشور به عنوان روز جیرفت ثبت شود.

وی همچنین خواستار ثبت روز یادمان ولایت شد و مردم شهرستان جیرفت را ولایت مدار، انقلابی و فعال در تمامی صحنه های انقلاب برشمرد.

امام جمعه جیرفت در ادامه خواستار خرید منزلی که رهبری دوران تبعید خود را در شهرستان جیرفت سپری کردند شد و گفت: این منزل به مجموعه یادمان ولایت واگذار شود. 

به گزارش فت فتو یازدهمین جشنواره سراسری ولایت به بهانه تبعید مقام معظم رهبری امسال با محوریت سالگرد شهادت سردار دل ها در جیرفت برگزار شد.

در این جشنواره شعر خوانی توسط استاد علیرضا قزوه  اجرا شد.




دوران حضور رهبری در جیرفت به تربیت فرماندهان ولایی انجامید

منبع: ایرنـا
? دوران حضور رهبری در جیرفت به تربیت فرماندهان ولایی انجامید