دوبانده کردن جاده راور_دیهوک معضل همیشگی راور و خراسان

فرماندار راور گفت: دوبانده کردن جاده راور_دیهوک معضل همیشگی مردم راور است که با تسریع در این امر ضریب ایمنی را افزایش دهیم. به گزارش سرویس اجتماعی«نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی فرمانداری راور؛ در جلسه‌ای با حضور فرماندار راور و فرمانداران استان خراسان جنوبی مسائل دو‌بانده کردن و ایمنی جاده و همچنین امکانات […]

فرماندار راور گفت: دوبانده کردن جاده راور_دیهوک معضل همیشگی مردم راور است که با تسریع در این امر ضریب ایمنی را افزایش دهیم.

به گزارش سرویس اجتماعی«نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی فرمانداری راور؛ در جلسه‌ای با حضور فرماندار راور و فرمانداران استان خراسان جنوبی مسائل دو‌بانده کردن و ایمنی جاده و همچنین امکانات تفریحی برای استراحت رانندگان و مسافران مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

در این جلسه رضا عباسی  فرماندار راور، ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت اقدامات انجام شده تاکنون تاکید کرد:  جاده راور_مشهد یک جاده ترانزیتی مهم است که در تمام ابعاد از جمله زیارتی و اقتصادی و… اهمیت بسیار زیادی دارد؛ باید همگان در تسریع دوبانده کردن این جاده و همچنین ضریب ایمنی بیشتر تلاش کنیم.
 
فرماندار ویژه طبس نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات استان خراسان جنوبی در بخشی از جاده که مربوط به آن استان است ارائه کرد .

فرماندار راور گفت: در این جلسه با یکی از سرمایه گذاران جهت پیگیری مجتمع رفاهی در دیگ رستم مذاکره شد و همچنین در خصوص امکانات لازم از جمله آتش نشانی و سایر موارد  در دیهوک ودیگ رستم تاکید شد.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت استانداران این دو استان، در این خصوص طرفین خواستار ادامه جلسات فی مابین و تسریع در روند امور شدند.

انتهای خبر/کمساری 




دوبانده کردن جاده راور_دیهوک معضل همیشگی راور و خراسان

منبع:آرمـان
? دوبانده کردن جاده راور_دیهوک معضل همیشگی راور و خراسان