دهیاران پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند

فرماندار شهرستان فاریاب گفت: دهیاران به‌عنوان نماینده دولت در روستا باید در خصوص مشکلات مردم پیگیری‌های لازم را انجام دهند و لذا دهیار پل ارتباطی دولت و مردم است. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ همایش دهیاران با حضور مدیر کل امور روستایی‌ استانداری کرمان، فرماندار، مسئولین شورای اداری و دهیاران شهرستان فاریاب […]

فرماندار شهرستان فاریاب گفت: دهیاران به‌عنوان نماینده دولت در روستا باید در خصوص مشکلات مردم پیگیری‌های لازم را انجام دهند و لذا دهیار پل ارتباطی دولت و مردم است.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ همایش دهیاران با حضور مدیر کل امور روستایی‌ استانداری کرمان، فرماندار، مسئولین شورای اداری و دهیاران شهرستان فاریاب برگزار شد.
 

میرشکاری سلیمانی فرماندار فاریاب گفت: اولویت دولت مردمی آیت‌الله رئیسی اجرای طرح‌های مختلف با هدف ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: توسعه یک شهرستان به توسعه در بخش روستایی با تمامی زیر ساخت‌ها است و دهیاران مدیران روستا هستند و مدیریت روستا با دهیار است.

میرشکارس سلیمانی با بیان اینکه دهیاران نماینده عالی دولت در روستا‌ها هستند و حمایت از دهیاران وظیفه ما است، عنوان کرد: دهیاران به عنوان نماینده دولت در روستا باید در خصوص مشکلات مردم پیگیری‌های لازم را انجام دهند و لذا دهیار پل ارتباطی دولت و مردم است.

فرماندار فاریاب اظهار کرد: توقع ما از دهیاران این است که به وظایف خودشان به‌خوبی عمل کنند، دهیار باید هر اتفاقی که در روستا افتاد را سریعاً به فرماندار و بخشدار اطلاع دهد، دهیاران باید از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کنند و هرگونه حفاری در روستا با هماهنگی دهیار انجام شود.
 

وی افزود: دهیاران به شکایات خصوصی و ملکی مردم ورود پیدا نکنند و اگر در روستای اتباع بیگانه وجود دارد دهیاران لیست اتباع را جهت جلوگیری از اتفاقات و تنش‌ها به بخشدار و فرماندار ارسال کنند.

میرشکاری سلیمانی گفت: در بحث سلامت مردم ان‌شاءالله پیگیری و برنامه‌ریزی کنید که زباله‌ها انباشته نشوند دهیاران مسائل و مشکلات روستا را کتبی به بخشداران اعلام کنند.

فرماندار فاریاب بیان کرد: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند که حضور مردم در انتخابات را کم‌رنگ کند و ما به عنوان دوستدار انقلاب و نظام باید همه تلاشمان را انجام دهیم که انتخابات پر شور و سالم داشته باشیم؛ چرا که مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان خواهد بود.

وی گفت: از دهیاران می‌خواهم هرگونه نشست انتخاباتی در روستاها را گزارش نمایند و کمک کنیم افرادی که دوستدار نظام و در خط نظام و انقلاب و رهرو راه شهدا هستند به مجلس ورود پیدا کنند.

عبدالکریمی مدیر کل امور روستایی استانداری کرمان در جمع دهیاران گفت: به‌کارگیری نیروهای بومی در روستا به‌جای‌ اتباع به‌ویژه در شرکت‌ها و پیمانکاران در دستور کار قرار گیرد.
وی ادامه داد: دهیاران تعداد دقیق افغانستانی‌ها در روستا را به بخشداری یا اداره اطلاعات اعلام کنند.
  
عبدالکریمی عنوان کرد: هیچ دهیاری حق اینکه در دعواهای شخصی دخالت کند یا نامه‌ای مهر کند یا ملکی را تعیین کند، ندارد.

منبع فاریاب خبر

انتهای خبر /پناهی




دهیاران پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند

منبع:آرمـان
? دهیاران پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند