دهه فجر جلوه‌گر عشق و ارادت مردم به نظام است

امام جمعه جازموریان گفت: شرکت مردم در مراسم ایام الله دهه مبارک فجر، جلوه‌گر عشق و ارادت مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایبندی آنان به اصول ا نقلاب است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو، حجت الاسلام کاظم صادقی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با محوریت برگزاری مراسم ایام […]

امام جمعه جازموریان گفت: شرکت مردم در مراسم ایام الله دهه مبارک فجر، جلوه‌گر عشق و ارادت مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایبندی آنان به اصول ا نقلاب است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو، حجت الاسلام کاظم صادقی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با محوریت برگزاری مراسم ایام الله دهه مبارک فجر و اعتکاف که در محل دفتر امام جمعه جازموریان برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده نظام از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون تمام توان خود را به کار بستند تا این نظام الهی را ساقط کنند ولی در تمامی این توطئه‌ها جز شکست چیزی نصیب آنان نشد.

 
امام جمعه جازموریان با بیان اینکه دشمنان با انواع توطئه‌ها از جمله تحمیل جنگ، فشارهای اقتصادی، تحریم و شبیخون فرهنگی تلاش کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را با چالش جدی مواجه کنند، گفت: مردم ایران با تمام توان در برابر زیاده‌خواهی دشمنان ایستادگی می‌کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین کاظم صادقی خاطر نشان کرد: امروز همه وظیفه دارند تا ضمن بر شمردن پیشرفت‌های کشور نسبت به پیش از انقلاب اسلامی، این توطئه و سیاه نمایی دشمن را نیز خنثی کنند که قطعا ایام الله دهه مبارک فجر، بهترین زمان برای تحقق این مهم است.
 
وی با تاکید بر لززوم حضور با شکوه مردم در مراسم دهه مبارک فجر اضافه کرد: قطعا شرکت مردم در مراسم ایام الله دهه مبارک فجر، جلوه‌گر عشق و ارادت مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایبندی آنان به اصول ا نقلاب است.
 
انتهای خبر/پ




دهه فجر جلوه‌گر عشق و ارادت مردم به نظام است

منبع:آرمـان
? دهه فجر جلوه‌گر عشق و ارادت مردم به نظام است