دهه‌فجر فرصت مناسبی برای نشان دادن ظرفیت‌های کشور است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: دهه‌فجر فرصت مناسبی برای نشان دادن ظرفیت‌های کشور است و با هم‌افزایی دستگاه‌ها می‌توانیم ظرفیت‌ها‌ را بیان کنیم. به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«فت فتو»؛ حسین انجم شعاع ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با موضوع برنامه‌های دهه فجر با بیان این‌که سه […]

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: دهه‌فجر فرصت مناسبی برای نشان دادن ظرفیت‌های کشور است و با هم‌افزایی دستگاه‌ها می‌توانیم ظرفیت‌ها‌ را بیان کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«فت فتو»؛ حسین انجم شعاع ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با موضوع برنامه‌های دهه فجر با بیان این‌که سه عامل باعث پیروزی، تداوم و ادامه انقلاب است، گفت: رهبری، حضور مردم و باورهای مردم از جمله عوامل پیروزی انقلاب است که دشمن هر سه را از ابتدای انقلاب مورد هدف قرار داده است

 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: در اغتشاشات اخیر نیز شاهد بودیم که دشمنان ولایت، نسل جوان و نوجوان را مورد هدف قرار داده بودند؛ بنابراین دهه‌فجر فرصتی است که می‌توانیم جایگاه ولایت را تقویت و برنامه‌هایی را نسبت به نقشه‌های دشمن برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: هدف دشمن از انجام توطئه‌ها علیه کشورمان، ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب اسلامی، از بین بردن وحدت و اتحاد بین مردم و ناکارآمد نشان دادن جامعه است؛ چرا که دشمن‌ می‌اند اگر ایران پیشرفت کند، می‌تواند الگویی برای سایر کشورها باشد.

انجم شعاع تصریح کرد: دهه‌فجر فرصت مناسبی برای نشان دادن ظرفیت‌های کشور است و با هم‌افزایی دستگاه‌ها می‌توانیم ظرفیت‌ها‌ را بیان کنیم؛ همچنین در این دهه می‌توانیم فضای شادابی و نشاط در ادارت به‌وجود آوریم و البته برگزاری برنامه‌های کیفی و تأثیرگذار از دیگر اقدامات است.
 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطر نشان کرد: دو برنامه محوری در تاریخ دوازدهم و بیست‌و‌دوم بهمن ماه نیز مد نظر است که با حضور پر شور مردم برگزار خواهیم کرد.

 

انتهای خبر/م




دهه‌فجر فرصت مناسبی برای نشان دادن ظرفیت‌های کشور است

منبع:آرمـان
? دهه‌فجر فرصت مناسبی برای نشان دادن ظرفیت‌های کشور است