دهن‌کجی مسئولین ارشد کرمان به خبرنگاران، با عدم حضور در جشنواره رسانه‌ای ابوذر

فت فتو/کرمان هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان پیش از ظهر امروز ۱۸ بهمن ماه در حالی برگزار شد که هیچ یک از مسئولین ارشد استان کرمان در آن شرکت نکردند. احمد مرادی زاده معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم با اشاره به تولیدات محتوایی رسانه ها گفت: گوش و […]

فت فتو/کرمان هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان پیش از ظهر امروز ۱۸ بهمن ماه در حالی برگزار شد که هیچ یک از مسئولین ارشد استان کرمان در آن شرکت نکردند.

احمد مرادی زاده معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم با اشاره به تولیدات محتوایی رسانه ها گفت: گوش و چشم و قلب مردم در اختیار اصحاب رسانه و خبر است.

او اظهار کرد: رسانه ها با تحلیل ها و اخبار، افکار را هدایت می کنند لذا رسانه فضای حساسی است و اتحاد، وحدت و همدلی در رسانه بسیار مهم است.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، هر اقدامی که در نظام جمهوری اسلامی انجام می شود مقدس است. لذا شما خبرنگاران با قلم، مقدس بنویسید و تعهد خود را در مقابل جبهه انقلاب را فراموش نکنید.

او، با بیان اینکه باید از ارزش ها دفاع کرد، اظهار کرد: رسانه ها فعالانه و آفندی عمل کنند و با انسجام، فضای مسمومی که دشمن ایجاد کرده را خنثی کنید.

مرادی زاده خطاب به رسانه گفت: عملیات روانی دشمن را شناسایی کنید و با مهندسی معکوس عملیات روانی دشمن را برعلیه خودش استفاده کنید.

او بیان کرد: جمهوری اسلامی یعنی در همه حوزه ها حرف برای گفتن داشته باشد و لازم نیست از فضای رسانه ای غرب تقلید کنیم. خبرنگاران مطالبه گر و دنبال خواسته های مردم و نظام هستند و انتظار می رود که رسانه ها در این زمینه بیشتر ورود پیدا کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، تصریح کرد: حوزه رسانه در راستای بیانیه گام دوم انقلاب چه اقدامی کرده است؟ رسانه باید با مطالبه گری، میزان عملیاتی شدن این بیانیه را مطالبه کند.

به گزارش فت فتو، به گفته محمدصادق طاهری، دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان، ۱۲۹۱ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که با دقت نظر به داوری آثار پرداخته شده است.

در این مراسم از چند کتاب با موضوع شهداء از جمله از کتاب مجسمه تقوا با موضوع زندگی به سبک شهید عبدالمهدی مغفوری رونمایی شد و همچنین از خانواه شهید مغفوری تقدیر به عمل آمد.

به گزارش فت فتو، از خبرنگاران برگزیده این جشنواره نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام




دهن‌کجی مسئولین ارشد کرمان به خبرنگاران، با عدم حضور در جشنواره رسانه‌ای ابوذر

منبع: ایـسنا
? دهن‌کجی مسئولین ارشد کرمان به خبرنگاران، با عدم حضور در جشنواره رسانه‌ای ابوذر