دمای هوای شهداد بالای ۵۰ درجه/ افزایش گرمازدگی

کرمان – شهداد همچنان دمای بالای ۵۰ درجه را تجربه می کند و زندگی مردم تحت تاثیر قرار گرفته است. به گزارش نذیر کرمان، فرزانه شعبان نژاد با بیان اینکه تعداد مراجعه افراد به دلیل گرمازدگی به مرکز جامع سلامت شهداد طی هفته جاری کاهش داشته است اظهار داشت: به طور متوسط سه تا چهار […]

کرمان – شهداد همچنان دمای بالای ۵۰ درجه را تجربه می کند و زندگی مردم تحت تاثیر قرار گرفته است.

به گزارش نذیر کرمان، فرزانه شعبان نژاد با بیان اینکه تعداد مراجعه افراد به دلیل گرمازدگی به مرکز جامع سلامت شهداد طی هفته جاری کاهش داشته است اظهار داشت: به طور متوسط سه تا چهار مورد در روز مراجعه افراد به دلیل گرمازدگی به مرکز درمانی این منطقه ثبت می‌شود.

سرپرست مرکز جامع سلامت شهداد با بیان اینکه سالهای گذشته آمار بیماران گرمازده این بخش به طور دقیق ثبت و منعکس نمی شده است تصریح کرد: آمار این بیماران طی سال جاری در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته زیرا امسال هم شدت گرما بیشتر شده و هم گرما زودتر از سال‌های گذشته آغاز شده است.

شعبان نژاد با تاکید بر اینکه تاکنون در بین افراد دچار گرمازدگی در شهداد، فوتی و اعزامی به مراکز درمانی کرمان نداشته ایم افزود: این در حالی است که قبلاً افراد به محض بروز علائم گرمازدگی با درمان‌های خانگی مشکل را برطرف می‌کردند اما اکنون بعد از اعمال این درمان‌ها و نتیجه نگرفتن به مراکز درمانی کشانده می‌شوند.

کد خبر ۵۸۲۸۲۲۲




دمای هوای شهداد بالای ۵۰ درجه/ افزایش گرمازدگی

منبع: مــهر
? دمای هوای شهداد بالای ۵۰ درجه/ افزایش گرمازدگی