دل نمایندگان هم از گرانی ها خون است/همه هجمه‌ها به سمت مجلس است

فت فتو/کرمان نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این مطلب که برخی از ادارات خود به خود تعطیل است، اظهار کرد: امروز همه هجمه ها به سمت مجلس است و همه مسبب وضعیت اقتصادی و … کشور را خانه ملت می دانند ولی دل نمایندگان هم از گرانی […]

فت فتو/کرمان نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این مطلب که برخی از ادارات خود به خود تعطیل است، اظهار کرد: امروز همه هجمه ها به سمت مجلس است و همه مسبب وضعیت اقتصادی و … کشور را خانه ملت می دانند ولی دل نمایندگان هم از گرانی ها خون است.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز ۲۹ آذرماه در جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با بنیاد شهید و ایثارگران استان گفت: استاندار باید همه مدیران را ملزم به دیدار با خانواده های شهدا کند تا مدیران در راستای رفع مشکلات این قشر از جامعه گام بردارند.

او می افزاید: چند سال پیش ۲۸۰ فرزند شهید بیکار را با همکاری و همت همه مسئولین مشغول به کار کردیم و با توجه به اینکه در حال حاضر حدود ۳۰۰ فرزند شهید بیکار در کرمان لذا باید هر نماینده مجلس شورای اسلامی استان زمینه اشتغال تقریبا ۳۰ نفر از این فرزندان شهید را فراهم کند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این مطلب که برخی از ادارات خود به خود تعطیل است، اظهار کرد: امروز همه هجمه ها به سمت مجلس است و همه مسبب وضعیت اقتصادی و … کشور را خانه ملت می دانند ولی دل نمایندگان هم از گرانی ها خون است و رئیس مجمع نمایندگان استان باید در خطبه قبل از نماز جمعه با مردم صحبت کند.

ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار نیز می گوید: برای تامین دارو برای خانواده شهدا مخصوصا خانواده های که در روستاها هستند، باید تدبیری اندیشیده شود.

به گفته اعظمی، مجلس شورای اسلامی در زمینه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران پای کار بوده است اما برخی از ادارات فرزندان شهدا و ایثارگران را سر می دوانند.

براساس این گزارش صمداله محمدی نماینده مردم بافت، ارزوئیه و رابر در مجلس شورای اسلامی نیز می گوید: مشکلات ایثارگران احصاء و جلسه ای با نمایندگان مجلس و سایر مدیران مرتبط با مشکلات جهت ارائه راهکار و تصمیم سازی تشکیل شود.

انتهای پیام




دل نمایندگان هم از گرانی ها خون است/همه هجمه‌ها به سمت مجلس است

منبع: ایـسنا
? دل نمایندگان هم از گرانی ها خون است/همه هجمه‌ها به سمت مجلس است