دلیل استعفای عضو شورای شهر رفسنجان چه بود؟

نذیر کرمان/کرمان عضو شورای اسلامی شهر رفسنجان استعفای خود به دلیل انتخابات مجلس را تأیید کرد. محمد فتحیان که روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه جاری از مسئولیت خود در شورای اسلامی شهر رفسنجان استعفاء کرد، در گفت و گو با نذیر کرمان یکی از دلایل استعفای خود را حضور در انتخابات مجلس برشمرد. وی اظهار […]

نذیر کرمان/کرمان عضو شورای اسلامی شهر رفسنجان استعفای خود به دلیل انتخابات مجلس را تأیید کرد.

محمد فتحیان که روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه جاری از مسئولیت خود در شورای اسلامی شهر رفسنجان استعفاء کرد، در گفت و گو با نذیر کرمان یکی از دلایل استعفای خود را حضور در انتخابات مجلس برشمرد.

وی اظهار کرد: برای انتخابات مجلس یکسری برنامه‌ها داشتم و با توجه به‌این‌که موعد استعفاء در این ایام است، تصمیم گرفتم از شورای شهر رفسنجان کنار بروم.

به‌گزارش نذیر کرمان، بنا به گفته سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان و سخنگوی شورا در  جلسه عصر روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه شورای شهر دکتر محمد فتحیان نامه مربوط به استعفای خود را از عضویت در شورا به رئیس و اعضاء شورا تقدیم نمود.

در این جلسه با رأی‌گیری، استعفای فتحیان پذیرفته شد و اعضای شورا از زحمات ایشان در طول دوران تصدی تشکر نمودند.

با استعفای او، خانم فاطمه کردستانی عضو علی‌البدل وارد شورای شهر خواهد شد تا تعداد بانوان حاضر در شورای شهر رفسنجان به دو نفر افزایش یابد.

بر اساس قانون فعلی انتخابات مجلس، استعفای مقامات باید ۹ ماه پیش از زمان انتخابات صورت گیرد که در خردادماه عملی می‌شود.

انتهای پیام




دلیل استعفای عضو شورای شهر رفسنجان چه بود؟

منبع: ایـسنا
? دلیل استعفای عضو شورای شهر رفسنجان چه بود؟