دفاع مقدس خود باوری مردم ایران را تقویت کرد

عفت شریعتی کوهبنانی گفت: دفاع مقدس باعث زنده شدن خودباوری و اعتماد به نفس در مردم ایران شد و این خودباوری باعث شناساندن انقلاب اسلامی شد. نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با استناد به منویات مقام معظم رهبری در گفتو گو باخبرنگار فت فتو گفت:جنگ تحمیلی […]

عفت شریعتی کوهبنانی گفت: دفاع مقدس باعث زنده شدن خودباوری و اعتماد به نفس در مردم ایران شد و این خودباوری باعث شناساندن انقلاب اسلامی شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با استناد به منویات مقام معظم رهبری در گفتو گو باخبرنگار فت فتو گفت:جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت اما همین جنگ باعث شعله ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه انقلابی شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هفته دفاع مقدس آشناترین واژه در حماسه سازی و بزرگی کشور ایران است که خاطرات رشادت‌ها و دلاوری‌های آن در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی به یادگار می ماند.

عفت شریعتی کوهبنانی گفت: بهترین کلمه این فرهنگ غنی پدید آورندگان این حماسه سازی شگرف بودند که با اراده و جانفشانی خود باعث شدند که در تاریخ جاودان و همیشگی بمانند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود:ماحصل عظیم دفاع مقدس بسیج مردم دلیر ایران است که به همه جهانیان نشان داده شد که با وحدت ملی در مقابل تجاوز به مرزها و سرمایه‌های ملی ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد که هیچ ملتی چشم طمع به ایران اسلامی داشته باشد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه فرهنگ سازی در هشت سال دفاع مقدس، جوانان و رزمندگان بارها و بارها با جان فشانی و از خود گذشتگی به نمادی بدل شدند که گذشت و شهادت به عنوان فرهنگی شایسته همه مسائل دیگر را در خود جای دهد.

شریعتی کوهبنانی بیان کرد: دفاع مقدس باعث زنده شدن خودباوری و اعتماد به نفس در مردم ایران شد و این خودباوری باعث شناساندن انقلاب اسلامی شد انقلابی که در اندک زمانی توانست با مقابله در برابر قدرت های عظیم و با دفاع مثال زدنی رزمندگان اسلام، خود را به عنوان انقلابی مردمی و قدرتمند به جهانیان اثبات کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن گرامی داشت  یاد و خاطره شهیدان والامقام ایران اسلامی ابراز کرد: از درگاه خداوند متعال برای ایران اسلامی، عزت ، سرافرازی و سربلندی را خواستارم.

انتهای پیام /




دفاع مقدس خود باوری مردم ایران را تقویت کرد

منبع:آرمـان
? دفاع مقدس خود باوری مردم ایران را تقویت کرد