دفاع ما مقدس بود زیرا یک وجب از خاکمان را به دشمن ندادیم

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دفاع ما، مقدس بود زیرا ما حمله نکردیم و به دلیل اینکه یک وجب از خاکمان را در اختیار دشمن قرار ندادیم، این دفاع مقدس است. سردارمحمدعلی نظری امروز، ششم مهرماه در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس و سران طوایف شهرستان فهرج با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دفاع ما، مقدس بود زیرا ما حمله نکردیم و به دلیل اینکه یک وجب از خاکمان را در اختیار دشمن قرار ندادیم، این دفاع مقدس است.

سردارمحمدعلی نظری امروز، ششم مهرماه در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس و سران طوایف شهرستان فهرج با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان ما در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس میدان و کارزار را شناختند و امروز نیز میدان شناش اصلی هستند که باز هم پای کار نظام ایستاده و در همه صحنه‌ها حضور دارند.

وی با اشاره به فعالیت‌های محرومیت زدایی و اقدامات فرهنگی در نقاط مختلف به ویژه شرق استان کرمان افزود: همواره همایش‌های موضوع وحدت را در فهرج برگزار می‌کنیم و این شهرستان دارالوحدت است و شما در این حوزه الگو هستید.

نظری بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های همه شهدا و سردارحاج قاسم سلیمانی و شهدای امنیت است که ۱۰ مهرماه جاری مراسم نخستین سالگرد شهید سیدحمیدرضا هاشمی (مسئول اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان که اهل کرمان بود) را برگزار خواهیم کرد و از همین جا از همه مردم دعوت می‌کنیم که ساعت هشت و ۳۰ دقیقه روز ۱۰ مهر در حسینیه ثارالله حضور پیدا کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دفاع ما، مقدس بود زیرا ما حمله نکردیم و ما در مقابل حمله دشمن جانانه با جان و مال مردم دفاع کردیم و شرمنده نیستیم و به دلیل اینکه یک وجب از خاکمان را در اختیار دشمن قرار ندادیم، این دفاع مقدس است.

وی افزود: پادشاهان ما در دوره سلطنت ۲۱۰ ساله‌شان سه میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر مربع از خاک وطن ما را به راحتی واگذار کردند، چه کشورهای آسیای میانه، بحرین، حاشیه دریای خزر و … را با یک تهدید، تطمیع و … به راحتی دادند، زیرا اهل تعصب و اهمیت دادن نسبت به مرز و مردمشان نبودند.

نظری تصریح کرد: اما در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک را ندادیم و تمامیت ارضی کشور را حفظ کردیم ضمن اینکه خیلی از بضاعت مردم و جوانان کشور در این دوره هشت ساله کشف شد.

وی بیان کرد: در دفاع مقدس بچه‌های ما با دست خالی مقابل دشمن ایستادند و با معنویت و خوداتکایی به چه دستاوردهایی رسیدیم که در پایان جنگ به ساخت برخی موشک‌ها رسیدیم و امروز که به جدیدترین نسل دست یافتیم و در توان دفاعی قوی شدیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروز راه زمین، هوا و دریا بر دشمن بسته است، تصریح کرد: دشمن از مرزهای جغرافیایی ناامید شده و دنبال منفذ است و رودر رو نمی‌تواند بجنگد و سراغ دروغ، تغییر حقایق و جنگ روایت‌ها رفته تا واقعیت را وارونه جلوه بدهد و جای شهید و جلاد را عوض کند.

وی اظهار کرد: امروز مسئولان دنبال احصاء مشکلات مردم هستند و برای حل آنها تلاش می‌کنند.

نظری در بخش پایانی سخنانش اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت را تشکیل و این مقاومت را در کل دنیا توسعه داد، دشمن می‌خواست او را از بین ببرد اما شهید عزیز ما اینقدر اخلاص داشت که نفوذ و برد او در کل دنیا افزایش پیدا کرد و امروز حاج قاسم را به عنوان یک رهبر و مرشد می‌دانند که نتیجه صدق و اخلاص اوست.

انتهای پیام




دفاع ما مقدس بود زیرا یک وجب از خاکمان را به دشمن ندادیم

منبع: ایـسنا
? دفاع ما مقدس بود زیرا یک وجب از خاکمان را به دشمن ندادیم