دعوت رئیس کل دادگستری کرمان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد. فت فتو کرمان -موحد، به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است: […]

رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

فت فتو کرمان -موحد، به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

انقلاب اسلامى ایران یکى از رخدادهاى بى نظیر دوران معاصر و فجر جدیدى در تاریخ بشریت است که منشأ آثارى بس شگرف در ابعاد فرهنگى، سیاسى، اجتماعى، اقتصادى و… در داخل و خارج از ایران بوده و ثمره این آثار در چهارمین دهه از عمر آن به خوبی برای تمامی آزادگان و آزاد اندیشان جهان قابل لمس و درک است.

امروز شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران با بهره گیرى از چشمه زلال معارف و اعتقادات دینى مردم فداکار ایران و با تکیه بر ریشه هاى استوار پیشینه فرهنگى، سیاسى و اجتماعى آنان بارور و پرثمر گشته است و مبانی اعتقادی و نگاه والای آن بر مبنای فرمایش بیانگذار کبیر انقلاب در حال صادر شدن به اقصی نقاط جهان است.

در این فرصت مغتنم، ضمنِ تبریک ایام الله بیست و دوم بهمن، از مردم فهیمِ و ولایت مدار استان کرمان بالاخص قضات و کارمندان دادگستری استان دعوت می‌شود در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ابراز وفاداری به آرمان‌های بلند الهی و انسانی امام راحل عظیم الشأن، اهتمام جدّی، مبذول داشته و با شرکت در راهپیمایی خودرویی و یا از طریق فضای مجازی، پیامِ رسانِ وفاداری و حمایت خود از نظام عزیزِ جمهوری اسلامی به جهانیان باشند.

یدالله موحد
رییس کل دادگستری استان کرمان

انتهای پیام/ی




دعوت رئیس کل دادگستری کرمان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? دعوت رئیس کل دادگستری کرمان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن