دعوت از ۶ نسل معلم در آئین تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان، شش نسل معلم حضور داشتند و به بیان خاطرات خود پرداختند. حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ماه در آئین تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان گفت: زندگی شهید مطهری صرف تعلیم و تربیت شد. او از ویژگی‌های معلم خوب سخن […]

نذیر کرمان/کرمان در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان، شش نسل معلم حضور داشتند و به بیان خاطرات خود پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ماه در آئین تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان گفت: زندگی شهید مطهری صرف تعلیم و تربیت شد.

او از ویژگی‌های معلم خوب سخن به میان آورد و تصریح کرد: معلم خوب باید به لحاظ اخلاقی و رفتاری باعث رشد دانش آموزان شود و همچنین مطالب را به زیبایی و شیوایی بیان کند به طوری که همه حواس دانش آموز به او باشد.

امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که شهید مطهری استاد توانمندی بود، اظهار کرد: اساتید شهید مطهری افراد برجسته‌ای همچون امام راحل و علامه طباطبایی بودند.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این آئین با بیان خاطرات خود از کلاس درس و مدرسه گفت: در توفیقات هر جامعه نقش معلم بی بدیل است.

وی با بیان این مطلب که بزرگترین افتخارم این است که معلم بوده‌ام، اظهار کرد: معلم با انسان سر و کار دارد و توسعه انسانی مهمترین کار است.

گفتنی است: در این مراسم شش نسل معلم حضور داشتند که ابتدا جلال داوری پیشکسوت معلمی که متولد ۱۳۱۵ بود به روی صحن دعوت شد و از خاطرات خود در دوران ۳۷ سال معلمی گفت.

سپس حمدالله منظری توکلی معلمی دیگر که معلم پایه سوم ابتدایی او، جلال داوری بوده، روی سن آمد و به بیان خاطرات خود در کلاس درس جلال داوری پرداخت و بعد از آن شیرعلی آبسالان که شاگرد منظری توکلی بود به روی صحنه آمد و یاد دوران مدرسه کرد.

بعد از آن رضا رضایی (مدیرکل کنونی آموزش و پرورش استان کرمان) دانش آموز آبسالان و سجاد ابراهیم آبادی و صادق سلطانی نژاد شاگردان رضا رضایی و محمد افشاری شاگرد ابراهیم آبادی روی صحن آمدند و خاطرات خود را از معلمان خود گفتند.

به گزارش نذیر کرمان، در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز به بیان خاطرات خود در دوران تحصیل و معلمی خود پرداختند.

انتهای پیام




دعوت از ۶ نسل معلم در آئین تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان

منبع: ایـسنا
? دعوت از ۶ نسل معلم در آئین تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان