دعوت از سه ورزشکار فاریابی جهت شرکت در مسابقات جهانی کاراته قزاقستان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فاریاب گفت: از سه ورزشکار کاراته‌کای فاریابی برای شرکت در مسابقات جهانی به میزبانی کشور قزاقستان دعوت شد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از رابط عمومی این سازمان محمدتقی افشارمنش اظهار کرد: دعوت از ورزشکاران کاراته کا فاریاب در مسابقات جهانی انجام شد.   […]

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فاریاب گفت: از سه ورزشکار کاراته‌کای فاریابی برای شرکت در مسابقات جهانی به میزبانی کشور قزاقستان دعوت شد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از رابط عمومی این سازمان محمدتقی افشارمنش اظهار کرد: دعوت از ورزشکاران کاراته کا فاریاب در مسابقات جهانی انجام شد.
 

 رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان فاریاب که میهمان برنامه تلویزیونی میدان بود از دعوت ۳ورزشکار شهرستان فاریاب در مسابقات جهانی کاراته کیوکوشین کای به میزبانی کشور قزاقستان خبر داد.
 
وی همچنین به استعدادهای زیاد ورزشی در شهرستان اشاره کرد و عمده مشکل ورزش شهرستان را عدم زیر ساختهای مناسب ورزشی وامکانات سخت افزاری این حوزه و همچنین نبود اسپانسر یا حامیان مالی ورزشی برشمرد.
 
افشارمنش در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سرانه پائین فضای ورزشی در شهرستان اشاره کرد و گفت: اکنون این سرانه در شهرستان به ازای هرنفر۶۵ سانتی متر است که این عدد با میانگین کشوری و حتی استانی فاصله دارد، چه بسا همین عدد هم به واسطه زمین‌های چمن مینی فوتبال که در روستاها احداث شده به این حد رسیده است.
 
افشارمنش در پایان از مسئولین استانی و ارشد شهرستانی خواست تا به موضوع ورزش جوانان توجه ویژه داشته باشند.
 
انتهای خبر/




دعوت از سه ورزشکار فاریابی جهت شرکت در مسابقات جهانی کاراته قزاقستان

منبع:آرمـان
? دعوت از سه ورزشکار فاریابی جهت شرکت در مسابقات جهانی کاراته قزاقستان