دشمن در جنگ‌ ترکیبی هویت اسلامی ایرانی جوانان ما را نشانه گرفته است

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه حضرت رسول (ص) استان کرمان، گفت: امروز دشمنان جنگ ترکیبی که علیه اسلام و نظام آغاز کرده هویت اسلامی ایرانی جوانان ما را نشانه گرفته است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر کاشفی نماینده ولی‌فقیه در ناحیه حضرت رسول (ص) سپاه ثارالله استان کرمان شامگاه […]

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه حضرت رسول (ص) استان کرمان، گفت: امروز دشمنان جنگ ترکیبی که علیه اسلام و نظام آغاز کرده هویت اسلامی ایرانی جوانان ما را نشانه گرفته است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر کاشفی نماینده ولی‌فقیه در ناحیه حضرت رسول (ص) سپاه ثارالله استان کرمان شامگاه گذشته در یادواره شهیده زهرا افضلی از شهدای مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی در کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و با تسلیت رحلت شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه (س)، اظهار داشت:  امام رضا علیه السلام لقب معصومه را به ایشان اطلاق کردند.

وی با اشاره به اینکه حضرت معصومه(س) اسوه علم و تقوا برای جامعه بشری بود و ایشان کریمه اهل‌بیت لقب گرفتند، گفت: درس گرفتن از مکتب اهل‌بیت(ع) لازمه امروز و چراغ فردای ما است.

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه حضرت رسول (ص) سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به جایگاه ویژه حضرت معصومه(س)گفت: امام صادق فرمودند ما اهل بیت حرمی داریم و زمانی فرا می‌رسد که فرزندی از فرزندان من در شهر قم دفن می‌شود و قم به عنوان حرم آل پیامبر (ص) شناخته می‌شود.

فیلم| هم‌خوانی زیبای مردم کرمان در حمایت از “ولایت، انقلاب و نظام‌”/ پای این پرچم تا ابد هستیم
امام جمعه کرمان: آمریکا و هم‌پیمانانش خیال باطل تسلیم ملت ایران را به گور خواهند برد

وی با بیان اینکه قم به واسطه وجود حضرت معصومه (س) به عنوان حرم ۱۱ معصوم شناخته شده است یعنی همه ائمه این شهر را به عنوان حرم خود حساب کرده‌اند، افزود: این شأن و جایگاه ویژه‌ای است که به حضرت معصومه (س) داده شده است.

کاشفی با بیان اینکه جایگاه حضرت معصومه(س) در میان فرزندان امام کاظم(ع) پس از امام رضا(ع)، بی نظیر بود، افزود: این جایگاه نه به این خاطر بود که این بانوی عظیم الشان دختر، خواهر و عمه امامان معصوم(ع) بودند بلکه این جایگاه والا به دلیل علم، عبادت، تقوا، عفت و ولایت پذیری حضرت معصومه(س) بود.

وی با اشاره به اینکه در بین امامزادگان تنها دو امامزاده هستند که زیارتنامه آنها از ناحیه امام معصوم برای آنها نقل شده است، بیان کرد: یکی از این دو بزرگوار حضرت ابوالفضل عباس(ع) و دیگری حضرت معصومه(س) است که زیارتی که برای این بانوی بزرگوار می‌خوانیم از امام رضا (ع) است و این زیارت از امام معصوم برای غیر معصوم انشا شده است.

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه حضرت رسول (ص) سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به جایگاه علمی حضرت معصومه سلام الله گفت: آن حضرت از جایگاه علمی بالایی برخوردار بودند تا جایی که تعدادی از شیعیان برای دیدار با امام کاظم علیه السلام و گرفتن پاسخ چند سوال از بیرون مدینه به خانه حضرت مشرف می‌شوند اما امام در منزل نبودند و حضرت معصومه پاسخ سوالات آنها را می‌دهند.

وی ادامه داد: این افراد در راه بازگشت حضرت را می‌بیند و موضوع را مطرح می‌کنند؛ امام پاسخ‌هایی را حضرت معصومه (س) داده بودند را می‌گیرند و مطالعه می‌کنند و می‌بینند که حضرت معصومه (س) تا چه اندازه زیبا و دقیق جواب سوالات را داده‌اند. آن وقت است که چشمان امام پر از اشک می‌شود و سه بار پشت سر هم تکرار می‌کنند فداها ابوها فداها ابوها فداها ابوها. یعنی همان جمله‌ای که حضرت پیامبر (ص) در حق حضرت فاطمه (س) فرموده بودند.

کاشفی با اشاره به اینکه حضرت معصومه (س) چگونه به این ویژگی‌ها دست پیدا کردند، گفت: آن حضرت تحت تربیت صحیح دینی در مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه امام صادق علیه السلام فرمودند پیروان اهل بیت به ویژه در دوران غیبت به صورت ویژه امتحان می‌شوند، گفت: قرار گرفتن انسان در این مسیر باعث می‌شود که انسان به اوج برسد و نمونه آن شهید سلیمانی هستند که در این مکتب رشد کرده است.

امام جمعه کرمان: مبارزه بی‌امان ملت ایران با استکبار و آمریکا تا پیروزی نهایی ادامه دارد
گریه‌های جانسوز مادر شهید ۸ ساله حادثه تروریستی شیراز/ تابوت “علی‌اصغر” در آغوش مادر + فیلم

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه حضرت رسول (ص) سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امروز در این دنیا همه با همه توان خود جمع شدند تا اسلام ناب را خاموش کنند، گفت: با اقداماتی که علیه مسجد، قرآن، امامزادگان، عفت عمومی و … انجام می‌دهند اهداف آنها امروز کاملا روشن و واضح است.

وی با بیان اینکه امروز افرادی با این تفکر وارد صحنه شده و با شاگردان مکتب اهل بیت رفتاری را انجام می‌دهند که عنادورزی نسبت به مکتب دین و اهل‌بیت است، افزود: امروز دشمنان جنگ ترکیبی که علیه اسلام و نظام آغاز کردند و همه این دشمنی‌ها برای این است که از این نظام و انقلاب ضربه خوردند.

کاشفی با اشاره به اینکه امروز ابزارهایی که در اختیار دشمن است فرق کرده اما دشمنی آنها تغییر نکرده است، ادامه داد: امروز دشمن با تحریم‌های فلج کننده تلاش می‌کنند تا مردم ما را در سخت‌ترین شرایط قرار دهد.

وی با بیان اینکه دشمنان بیرحمانه دارو در اختیار بیماران ما حتی بیماران پروانه‌ای قرار نمی‌دهند اما برای رسیدن به اهداف شوم خود بروزترین ابزار رسانه‌ای را در اختیار ما می‌گذارد تا از آن برای رسیدن به اهداف خود بهره ببرد.  

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه حضرت رسول (ص) سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به آیه “مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم” گفت: در دین ما رحمت و مهربانی در کنار سخت‌گیری شدید با کفار در کنار هم مطرح شده اما برخی امروز در کشور تنها جنبه‌هایی خاص از این مکتب را مطرح کرده و تعابیر خود را دارند.

وی با بیان اینکه در مکتب اهل‌بیت(ع) هر دو عنصر وجود دارد و نمی‌توان تک بعدی عمل کرد، افزود: نمی‌توان جنبه رحمانیت را بگوییم اما جنبه انزار را نگوییم و از امر به معروف و نهی از منکر سخنی به میان نیاوریم.

کاشفی با اشاره به اینکه امروز حضرت آقا مسئله جهاد تبیین را مطرح کردند، بیان کرد: جهاد تبیین اهمیت ویژه‌ای دارد و در واقعه عاشورا که نگاه کنیم، بیان زیبا و گویای زینبی بود که در کوفه و شام یزید و یزیدیان را رسوا کرد و باعث شد حقیقت دین برای ما بماند.

انتهای پیام/۵۱۱/ن

 




دشمن در جنگ‌ ترکیبی هویت اسلامی ایرانی جوانان ما را نشانه گرفته است

منبع: تسنــیم
? دشمن در جنگ‌ ترکیبی هویت اسلامی ایرانی جوانان ما را نشانه گرفته است