دشمن خود را خوب نشان می دهند تا فتنه نفاق اتفاق بیفتد/باید گلوگاه‌های فساد را بست

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان عدالت محوری ملموس و مبارزه با فساد را یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از دولت دانست و بیان کرد: برای مبارزه با فساد باید گلوگاه های فساد را بست و در دستگاه های اجرایی نباید اجازه به وجود آمدن بستر فساد را داد […]

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان عدالت محوری ملموس و مبارزه با فساد را یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از دولت دانست و بیان کرد: برای مبارزه با فساد باید گلوگاه های فساد را بست و در دستگاه های اجرایی نباید اجازه به وجود آمدن بستر فساد را داد و رئیس جمهور نیز خوشبختانه در خط مقدم این مبارزه قرار دارد و دستگاه قضایی باید برخورد کند ضمن آنکه دستگاه های نظارتی باید نظارت دقیقتری داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز چهارم شهریورماه در خطبه های نماز جمعه شهر کرمان گفت: یکسال از خروج آمریکا از افغانستان گذشته و در این خروج مطالب فراوانی برای تحلیل گران دنیا روشن و واضح شده است.

به اعتقاد او، با اشغال نظامی نمی توان به اهداف از پیش تعیین شده رسید و شاهد بودید که آمریکایی ها نتوانستند و این عبرت بزرگی برای حاکمان بود، به موضوع پیشرفت کشور در دوران پس از انقلاب اشاره کرد و افزود: هم حجم و هم سرعت و روند پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی بیشتر بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان عدالت محوری ملموس و مبارزه با فساد را یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از دولت دانست و بیان کرد: برای مبارزه با فساد باید گلوگاه های فساد را بست و در دستگاه های اجرایی نباید اجازه به وجود آمدن بستر فساد را داد و رئیس جمهور نیز خوشبختانه در خط مقدم این مبارزه قرار دارد و دستگاه قضایی باید برخورد کند ضمن آنکه دستگاه های نظارتی باید نظارت دقیقتری داشته باشند.

او با بیان این مطلب که مردمی بودن دولت یعنی از مردم بودن با مردم بودن و برای مردم بودن است افزود: مسئولین در همه رده ها توجه به مردمی بودن داشته و مردمی بودن را به طور جدی جلو ببرند.

علیدادی سلیمانی در ادامه خطاب به مسئولین گفت: دشمن سعی می کند اطلاعات غلط بدهد و تحلیل های جهت دار به مردم دهد دولت باید حتما در کنار خدماتی که انجام می دهد با اطلاع رسانی دقیق به مردم از خدشه دار کردن خدمات نظام و دولت جلوگیری کند.

او در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه شهر کرمان گفت: امام علی علیه اسلام می گوید باید مواظب جریان نفاق باشیم زیرا این جریان به دنبال آن است که باطل را حق جلوه  دهند.

امام جمعه کرمان گفت: کاری که دشمن ما در فضای  مجازی هم اکنون دارد انجام می دهد، این است که محکم‌ترین دلیل ها و استدلال ها را بکار می برد تا شبهه ایجاد کند و برای هر دری کلید مخصوص خود می سازند تا جبهه حق زمین‌گیر و متوقف شود. 

امام جمعه کرمان بیان کرد: خالی کردن دور رهبر جامعه برای ایجاد نفاق است و اینکه دشمن خود را خوب و آراسته نشان می دهند و عزیز جلوه می دهند تا فتنه نفاق اتفاق بیفتد.

او تصریح کرد: باید از درس های تاریخ بهره‌ برد تا در جامعه خود دچار اشتباه نشویم.

انتهای پیام




دشمن خود را خوب نشان می دهند تا فتنه نفاق اتفاق بیفتد/باید گلوگاه‌های فساد را بست

منبع: ایـسنا
? دشمن خود را خوب نشان می دهند تا فتنه نفاق اتفاق بیفتد/باید گلوگاه‌های فساد را بست