دشمن حمله همه جانبه‌ای علیه خانواده و مراکز تعلیم و تربیت طراحی کرده است

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: متاسفانه دنیای هواپرست با محوریت غرب و استکبار به خانواده و مراکز تعلیم و تربیت حمله همه جانبه کرده و برای اینکه این دو مرکز را نابود کند، برنامه‌های دقیق دارد و هزینه‌های کلان می‌پردازد. حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: متاسفانه دنیای هواپرست با محوریت غرب و استکبار به خانواده و مراکز تعلیم و تربیت حمله همه جانبه کرده و برای اینکه این دو مرکز را نابود کند، برنامه‌های دقیق دارد و هزینه‌های کلان می‌پردازد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمان با توصیه همه به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: به فرموده حضرت علی علیه السلام از برکات رعایت تقوا، برداشته شدن عذاب و سرزنش روز قیامت است.

وی افزود: این افتخار اینگونه محقق می‌شود که زبان، قدم و قلم ما در دنیا در راستای رضایت خداوند حرکت کند و مراقبت کنیم.

علیدادی سلیمانی در ادامه با اشاره به دو نگاه مادی و معنوی در دنیا بیان کرد: برخی دنیا را محل عبور می‌دانند و هدفشان آخرت است و تکلیف‌محور هستند در نگاه دیگر، دنیا هدف است و در این نگاه دیگر تکلیف مهم نیست.

امام جمعه کرمان گفت: کسانی که این نگاه را دارند، قرآن کریم در آیات متعددی درباره آنها می‌گوید دلهایشان آمادگی شنیدن حق و حقانیت را ندارد و به هیچ وجه زیر بار حق نمی‌روند.

وی اظهار کرد: انسان‌های تکلیف‌محور با اندک موعظه حق را درک کرده و انقلابی در آنها به وجود می‌آید که خود را با تمام وجود در مسیر حق قرار داده و از آن دفاع می‌کنند.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه جهل، نادانی، گناه، لجاجت، جدال و همنشینی با بدان از ویژگی افرادی است که قلبشان سخت شده، بیان کرد: یاد خدا موجب نرمی دلهاست لذا باید در اعمال و حرکاتمان مراقب باشیم که این کار مورد رضایت خداوند است یا نه؟

نماینده ولی فقیه در استان در خطبه دوم نماز جمعه امروز کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان بزرگ جنگ تحمیلی گفت: این عزیزان مردانه جنگیدند و جان خود را برای دفاع از ارزش‌ها فدا کردند.

وی با تبریک هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله بیان کرد: رسول اعظم بزرگ پرچمدار عدالت، معنویت و انسانیت و شخصیتی مهربان، رئوف، در مقابل دشمنان ارزش‌ها قاطع و توانمند و چهره تابناک اخلاق و برادری است.

علیدادی سلیمانی با اشاره به هجرت امام خمینی (ره) از عراق به پاریس گفت: این حادثه، پیروزی انقلاب را سرعت بخشید و انقلاب بزرگ الهی رقم خورد و نگاه دین محور و ارزش محور را به جمعه انسانی برگرداند.

وی با تبریک هفته ناجا اظهار کرد: جانفشانی در ایجاد امنیت کشور و فداکاری‌های فراوان در ماموریت‌های سخت و مردم دوستی همراه با اقتدار از دستاوردهای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تبریک روز ایمنی و آتش نشانی به فعالان این حوزه، در ادامه با تاکید بر توجه به حوزه تعلیم و تربیت و خانواده‌ گفت: اینها دو مرکز مهم و سرنوشت ساز هستند که پیشرفت کشور و رسیدن به تکامل و آرمان‌ها مرهون حرکت درست و برنامه‌ریزی سالم و جامع در این دو مرکز است.

وی با بیان اینکه خانواده اولین گام تربیت است، افزود: امروز متاسفانه دنیای هواپرست با محوریت غرب و استکبار به هر دو مرکز حمله همه جانبه کرده و برای اینکه این دو مرکز را نابود کند، برنامه‌های دقیق دارد هزینه‌های کلان می‌پردازد.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: از وزیر، دولت و مدیران به ویژه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان که وابسته به شهدا و چهره ارزشی است، درخواست داریم هرچه زودتر سند تحول بنیادین به صورت جدی در آموزش و پرورش در دستور کار قرار بگیرد تا عرصه تعلیم و تربیت برای معلمان متدین مهیا و آماده باشد و در فضای آرام و با برنامه کار کنند و در مقابل دشمنی‌های دشمن بایستند.

علیدادی سلیمانی گفت: ما دست نیاز به سمت چهره‌های دلسوز تعلیم و تربیت و خانواده و معلمان فرهیخته و انقلابی دراز کرده و از آموزش و پرورش و اساتید دانشگاه می‌خواهیم هجمه دشمن را ناکام بگذارند و همانگونه که رزمندگان کشور را هشت سال در مقابل دشمن حفظ کردند، نگذارند دشمن نفوذ کند.

وی تصریح کرد: ما با دشمنی غدار و بی‌رحم مثل رژیم جعلی اسرائیل مواجهیم و نیاز به وحدت، همدلی و همراهی در بخش‌های مختلف که جنگ ترکیبی متوجه آن‌هاست، داریم تا کشور امام زمان را در خط رهبری و ولایت فقیه حفظ کرده، پیش برویم و انقلاب را به سراسر دنیا صادر و زمینه ظهور حضرت مهدی علیه السلام را فراهم کنیم.

انتهای پیام 




دشمن حمله همه جانبه‌ای علیه خانواده و مراکز تعلیم و تربیت طراحی کرده است

منبع: ایـسنا
? دشمن حمله همه جانبه‌ای علیه خانواده و مراکز تعلیم و تربیت طراحی کرده است