دشمن تلاش می‌کند با بمباران فکری مردم را از واقعیت‌ها دور کند

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دشمن با بمباران فکری تلاش می‌کند مردم را از واقعیت‌ها دور کند و افرادی که فریب دروغ‌های دشمنان را می‌خورند باید بدانند که اعتماد کردن به دشمن و پشت کردن به مردم و نظام اسلامی چه نتیجه‌ای به دنبال دارد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از […]

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دشمن با بمباران فکری تلاش می‌کند مردم را از واقعیت‌ها دور کند و افرادی که فریب دروغ‌های دشمنان را می‌خورند باید بدانند که اعتماد کردن به دشمن و پشت کردن به مردم و نظام اسلامی چه نتیجه‌ای به دنبال دارد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در جمع مددجویان زندان شهربابک با تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیرکل و مددکاران زندان‌های استان کرمان، اظهار داشت: روسا و مددکاران زندان‌ها با انگیزه و تلاش فراوان، مسائل مددجویان زندان‌ها را پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه با تلاش و همت اعضا، دبیران و صلح یاران شوراهای حل اختلاف در شش ماهه اول سال جاری ۳۶ مددجو از زندان شهربابک آزاد شده‌اند، گفت: زندانیان در زندان‌ها در حال حرفه‌آموزی و فراگرفتن مسائل فرهنگی، آموزه‌های قرآنی و‌ غیره هستند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه بیشتر کار فرهنگی در زندان‌های کشور ما وجود دارد، ادامه داد: امکاناتی که امروز در زندان‌ها وجود دارد، از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی شرایط موجود زندان‌ها را مطلوب دانست و گفت: با وجود تبلیغات مسموم رسانه‌های بیگانه درباره وضعیت زندان‌ها، شاهد هستیم که زندان‌ها در وضعیت مناسب و خوبی قرار دارند.

حمیدی بیان کرد: با مقایسه فضای زندان‌های جمهوری اسلامی با کشورهای مدعی حمایت از حقوق بشر که شعارهای پر رنگ و لعابی می‌دهند، مشخص می‌شود که در کشور وضعیت به شکلی که آنها ترسیم می‌کنند نیست و در ‌کشور، زندانی به معنایی که آنها مدنظر دارند، نداریم.

وی با بیان اینکه عده‌ای تصور می‌کنند تمام موضوعاتی که از سوی دشمنان مطرح می‌شود، همین گونه است، گفت: جای تاسف دارد که عده‌ای نیز فریب این دروغ‌ها را می‌خورند و دست به تحرکاتی می‌زنند و ‌جامعه را دچار اغتشاش و ‌ناامنی می‌کنند.

برخی لیدرهای اغتشاشات کرمان به سازمان‌های اطلاعاتی خارج وابسته بودند
لیدرهای اصلی ناآرامی‌های اخیر در کرمان بازداشت شدند
خروش دوباره مردم انقلابی کرمان در محکومیت فتنه‌گران + فیلم و تصویر

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: افرادی که فریب شعارها و دروغ‌های دشمنان را می‌خورند باید فکر و ‌تامل کنند و بدانند که اعتماد کردن به دشمن و پشت کردن به مردم و نظام اسلامی چه نتیجه‌ای به دنبال دارد، افزود: انسان زمانی که با عقلانیت مسائل را تجزیه و تحلیل کند، متوجه می‌شود که دشمن تا چه میزان نسبت به نظام اسلامی معاند است و چه میزان با این نظام دشمنی دارد.

وی با بیان اینکه دشمن با بمباران فکری تلاش می‌کند مردم و جوانان را از واقعیت‌ها دور کند، ادامه داد: باید همواره دشمن را بشناسیم و بدانیم که دشمن، همیشه دشمن است و خیرخواه مردم نیست.

حمیدی با اشاره به اینکه مسئولان از بطن مردم هستند و همواره برای خدمت صادقانه به آحاد ملت تلاش می‌کنند، افزود: با فاصله گرفتن از زندگی دینی و اسلامی با مشکلاتی مواجه می‌شویم و کسی نباید به خود اجازه دهد که امنیت جامعه را مخدوش کرده و یا به مال و ناموس مردم تعرض کند.

وی با بیان اینکه در ارفاقاتی که نسبت به مددجویان زندان‌ها اعمال می‌کنیم، رفتار مددجویان در زندان‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: تلاش می‌کنیم افرادی که فاقد سابقه کیفری هستند، برای اولین بار وارد زندان می‌شوند و اظهار ندامت می‌کنند، از ارفاقات حداکثری برخوردار شوند.

انتهای پیام/۵۱۱/




دشمن تلاش می‌کند با بمباران فکری مردم را از واقعیت‌ها دور کند

منبع: تسنــیم
? دشمن تلاش می‌کند با بمباران فکری مردم را از واقعیت‌ها دور کند