دشمن به دنبال تضعیف قوای انتظامی در جمهوری اسلامی است

فت فتو/کرمان معاون فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: لازم است همه با تعامل در اجرای برنامه‌های هفته فراجا، پاسخ محکمی به دشمن که به دنبال تضعیف قوای انتظامی در جمهوری اسلامی ایران است، بدهیم. معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس کرمان با اشاره به آغاز هفته فراجا از ۱۳ مهرماه از تنوع برنامه‌های مشارکتی این هفته […]

فت فتو/کرمان معاون فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: لازم است همه با تعامل در اجرای برنامه‌های هفته فراجا، پاسخ محکمی به دشمن که به دنبال تضعیف قوای انتظامی در جمهوری اسلامی ایران است، بدهیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس کرمان با اشاره به آغاز هفته فراجا از ۱۳ مهرماه از تنوع برنامه‌های مشارکتی این هفته با اجرای بیش از ۱۲۰ برنامه با رویکرد جامعه محوری، انعکاس عملکرد و نمایش اقتدار مجموعه انتظامی خبر داد.

سرهنگ امین غفوری امروز ۹ مهرماه در نشست تعاملی هفته فراجا با سازمان‌ها و ادارات دولتی کرمان گفت: هفته فراجا از ١٣ تا ١٩ مهرماه برگزار خواهد شد که بیش از ١٢٠ برنامه با رویکرد جامعه محوری در نظر گرفته شده و با مشارکت مردم همراه خواهند بود.

وی افزود: در این رابطه همایش سران طوایف، غبارروبی گلزار شهداء، مسابقات خانوادگی، خدمات رایگان پزشکی، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، نشست‌های تعاملی با ارگان‌هایی که همکاری خوبی با فرماندهی انتظامی استان داشته اند از جمله مهمترین برنامه‌های این مناسبت هستند و برنامه‌هایی را برای سال جاری با این ادارات خواهیم بست.

غفوری اضافه کرد: در این راستا با توجه به شرایط نیاز است همگان همکاری بیشتری با  
پلیس داشته باشند و با استفاده از حجم زیاد و تنوع برنامه‌های فراجا پاسخ محکمی به دشمن که به دنبال تضعیف قوای انتظامی در جمهوری اسلامی ایران است، بدهیم.

معاون فرماندهی انتظامی استان کرمان با گرامیداشت یاد شهدای انتظامی گفت: از بنیاد شهید می خواهیم با دعوت از مسئولان تراز اول استان در منازل خانواده این عزیزان حضور یابند.

انتهای پیام




دشمن به دنبال تضعیف قوای انتظامی در جمهوری اسلامی است

منبع: ایـسنا
? دشمن به دنبال تضعیف قوای انتظامی در جمهوری اسلامی است