دشمن به دنبال به چالش کشیدن وحدت اسلامی میان شیعه و سنی است

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند گفت :دشمن بداند قاطبه مردم ما در مسیر خود ایستادگی خود محکمتر خواهد ایستاد تا شاهد نابودی دشمنان در سراسر دنیا باشیم و دشمن در حال افول و نابودی است. به گزارش فت فتواز کرمان : حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته […]

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند گفت :دشمن بداند قاطبه مردم ما در مسیر خود ایستادگی خود محکمتر خواهد ایستاد تا شاهد نابودی دشمنان در سراسر دنیا باشیم و دشمن در حال افول و نابودی است.

به گزارش فت فتواز کرمان : حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند ،ضمن اشاره به ماه پرخیر و برکت رمضان و‌تبریک آن گفت : ان شاالله بتوانیم از این فرصتی که در این ماه مبارک در اختیار ماست ذخیره و توشه ای برای آخرت خود برداریم .

وی  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: امروز سالروز شهادت عالم مجاهد شهید آیت الله محمد باقر صدر و خواهرشان بنت الهدی صدر و همچنین شنبه سالروز شهادت هنرمند متعهد و انقلابی سید شهدای اهل قلم شهید آوینی و روز یکشنبه سالروز شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی را گرامی میداریم که توسط منافقین کوردل اتفاق افتاد.

خطیب نماز جمعه زرند با  اشاره به فرهنگ شهادت در کشور ما افزود: به تقدیم که نگاه میکنیم کمتر روزی است که این انقلاب شهید نداده باشد و این به معنای آن است که روحیه شهادت طلبی بین مردم ما موج می زند. و برای دشمنان ما قابل هضم نیست این فرهنگ.

امام  جمعه زرند افزود: حضرت امام خمینی ره گفت بکشید مارا ملت ما بیدارتر میشود این نشان دهنده این است که قطره قطره خون شهدا باعث بیداری و بصیرت افزایی شده است و این برکت خون شهداست .

حجت الاسلام شجاعی گفت:حادثه دلخراشی که در حرم امام رضا ع صورت گرفت گه منجر به شهادت دو تن از روحانیون انقلابی و زخمی شدن یکی دیگر از این عزیزان شد که اولا محضر حضرت ولیعصر عج و رهبر انقلاب و خانوادع های معظم این شهدا تسلیت میگوییم .

وی افزود:در این حادثه دارای نکاتی است که باید بیان شود و این کار از قبل برنامه ریزی شده و پشت صحنه هایی دارد که دنبال اهدافی هستند

امام جمعه زرند اظهار داشت: دشمن به دنبال به چالش کشیدن وحدت اسلامی میان شیعه و سنی است و ایجاد فتنه های مذهبی است هدف دومشان مسئله فلسطین است که با نزدیک شدن به روز قدس دچار اضطراب و‌ترس میشوند از همین رو دنبال پرت کردن اذهان عمومی از مسئله فلسطین و روز قدس هستند

وی افزود: هدف منطقه ای دشمنان دنبال تضعیف محور مقاومت هستند که به حول قوه الهی محور مقاومت روز به روز به برکت خون پاک شهدا در حال پیشرفت است و  تبدیل به گفتمان غالب در منطقه غرب آسیا شده است .

امام جمعه زرند بیان کرد:لشکر فاطمیون در جبهه مقاومت نقش تاثیر گذاری را ایفا میکند که عمدتا برادران افاغنه هستند و ما نباید دچار فریب دشمن شویم و نباید به این وحدت و اتحاد لطمه بزنیم

وی افزود:دشمن وقتی به روحانیت حمله میکند یعنی از آنها کینه به دل دارد و دشمن را ناراحت کرده است این نشان افتخار برای جامعه روحانیت ماست  و امروز روحانیون ما در بحث جهاد تبیین پیشتاز هستند و این رسالت بزرگ را بر دوش دارند.

خطیب جمعه زرند گفت: دشمن بداند قاطبه مردم ما در مسیر خود ایستادگی خود محکمتر خواهد ایستاد تا شاهد نابودی دشمنان در سراسر دنیا باشیم و دشمن در حال افول و نابودی است .

امام جمعه زرند در پایان گفت: وفات حضرت خدیجه الکبری (سلام الله علیها)  را پیش رو داریم که با حمایت های خود از رسول گرامی اسلام پایه های دین اسلام مستحکم شد و همه ما مدیون ایثارگری های این بانوی بزرگ هستیم.




دشمن به دنبال به چالش کشیدن وحدت اسلامی میان شیعه و سنی است

منبع: خــبرگزاری بســیج
? دشمن به دنبال به چالش کشیدن وحدت اسلامی میان شیعه و سنی است