دشمنان به شدت از پیشرفت فضایی ایران عصبانی هستند

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به پیشرفت‌های فضایی جمهوری اسلامی ایران گفت: جوانان متخصص کشور هر روز گستره فتح خود را در فضا افزایش می‌دهند و دشمنان به شدت از این موضوع عصبانی هستند. حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمان اظهار […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به پیشرفت‌های فضایی جمهوری اسلامی ایران گفت: جوانان متخصص کشور هر روز گستره فتح خود را در فضا افزایش می‌دهند و دشمنان به شدت از این موضوع عصبانی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمان اظهار کرد: صبر و حوصله، توجه به گذرا بودن مشکلات دنیا و استمداد از درگاه الهی از عوامل کمک‌کننده در آزمایشات الهی هستند.

وی افزود: توجه به حاضر و ناظر بودن خداوند بر احوالات انسان عامل دیگریست که موجب سرافرازی در امتحانات الهی است و این مهم عامل بزرگی برای عبور صحیح انسان از ابتلائات است.

علیدادی سلیمانی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های فضایی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: جوانان متخصص کشور هر روز گستره فتح خود را در فضا افزایش می‌دهند و دشمنان به شدت از این موضوع عصبانی هستند.

امام جمعه کرمان در خطبه دوم نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن عید مبعث، محور اصلی فلسفه بعثت پیامبر و انبیا را دعوت به خدا و رساندن انسان به تکامل دانست.

وی به دیدار اخیر تولیدکنندگان با مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: باید بستر را برای حضور فعالان بخش خصوصی فراهم کرد.

علیدادی سلیمانی گفت: علی‌رغم اینکه توده‌های مردم در همه صحنه‌های انقلاب اعم از راهپیمایی‌های دفاع از انقلاب، انتخابات و پای صندوق‌های رای حضور فعال دارند، اما در معیشت و اقتصاد دچار مشکل هستند و راه‌حل آن اقتصادی است که باید بستر را به صورت جدی برای بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بر استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی و ذخایر و معادن کشور تاکید کرد و افزود: ظرفیت‌های کشور را باید فعال کرد. ضمن تشکر از دولت، باید دولت در نظارت و حمایت و پشتیبانی باید سنگ تمام بگذارد.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: قبل از انقلاب ذخایر کشور توسط بیگانگان چپاول و ملت ایران تحقیر می‌شد. اما حال باید عقب‌ماندگی‌های قبل از انقلاب و پیشرفت‌های کنونی را مرور کنیم.

علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه امروز حضور در راهپیمایی‌ها از جمله ۲۲ بهمن یکی از امتحانات مهم است که باید حضور پررنگ داشته باشیم و هم در انتخابات و پای صندوق‌های رای و رقم زدن سرنوشت کشور، گفت: در انتخابات کسانی را انتخاب کنید که برای خدمت به مردم وارد صحنه شدند، هوا و هوس را کنار گذاشته و در شرایط سخت کشور و انقلاب می‌خواهند به مردم خدمت کنند.

امام جمعه کرمان گفت: بستری فراهم است که شورای نگهبان با دقت و وسواس کسانی را که حداقل قبولی را داشتند، انتخاب و تایید می‌کند تا در عرصه انتخابات رقابت کنند اما انتخاب اصلح‌ با مردم است و مردم باید با دقت و وسواس و مشورت، مطالعه و شناخت و تجربه خود بهترین‌ها را گزینش کنند.

انتهای پیام




دشمنان به شدت از پیشرفت فضایی ایران عصبانی هستند

منبع: ایـسنا
? دشمنان به شدت از پیشرفت فضایی ایران عصبانی هستند