دشمنان به دنبال سیاه‌نمایی از وضعیت اقتصادی و رشد علمی به جوانان هستند

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: دشمنان درصدد هستند با جنگ‌روانی نا امیدی را در میان نسل جوان ما ترویج کنند، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی دشمن را مایوس خواهد کرد. به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان؛  نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی شامگاه امروز در حسینیه ثارالله با حضور جمعی از نخبگان عرصه علم و فناوری استان افتتاح شد […]

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: دشمنان درصدد هستند با جنگ‌روانی نا امیدی را در میان نسل جوان ما ترویج کنند، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی دشمن را مایوس خواهد کرد.

به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان؛  نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی شامگاه امروز در حسینیه ثارالله با حضور جمعی از نخبگان عرصه علم و فناوری استان افتتاح شد و از امروز ۱۷ اردیبهشت ماه تا ۲۳ام همین ماه برای بازدید عموم آزاد است.

نمایشگاه روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، فرمانده نیروی انتظامی معاون اقتصادی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی در محل حسینیه ثارالله کرمان افتتاح شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آئین افتتاح و بازدید از نمایشگاه روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه دشمنان درصدد هستند با جنگ‌روانی نا امیدی را در میان نسل جوان ما ترویج کنند، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی و نشان‌ دادن دستاوردهای جوانان کشور به دانش‌آموزان و مخاطب نمایشگاه، ثابت می‌کند که از لحاظ هوش و پشتکار مسلمانان از قدیم الایام می‌توانستند، کارهای بزرگی انجام دهند.

سردار محمد علی نظری افزود: جوانان ما در عرصه های مختلف در حال فعالیت هستند و سیاه نمایی دشمن یک عملیات واهی و توهمی است.

وی تاکید کرد: دانش‌آموزان ما با دیدن دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌فهمند که امید به آینده وجود دارد و با بهره‌گیری از تجربیات و سرلوحه دادن پیشرفت‌ها به آرمان اصلی یعنی تمدن نوین اسلامی دست پیدا کنند.

شایان ذکر است؛ این نمایشگاه در راستای جهاد تبیین مهم‌ترین دستاوردهای سال‌های گذشته کسب شده در حوزه های مختلف صنعتی، دفاعی، زیرساختی، کشاورزی و غیره را برای آشنایی دانش‌آموزان و نسل جوان برپا شده است.

انتهای خبر/طهماسبی




دشمنان به دنبال سیاه‌نمایی از وضعیت اقتصادی و رشد علمی به جوانان هستند

منبع:آرمـان
? دشمنان به دنبال سیاه‌نمایی از وضعیت اقتصادی و رشد علمی به جوانان هستند