دست واحد شورای شهر‌ها و شهرداری‌ها در پیشبرد اهداف

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شورای شهر‌ها و شهرداری‌ها، دست واحدی در پیشبرد اهداف در عرصه‌های گوناگون هستند. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: امروز شورای شهر‌ها و شهرداری‌ها، دست واحدی در پیشبرد […]

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شورای شهر‌ها و شهرداری‌ها، دست واحدی در پیشبرد اهداف در عرصه‌های گوناگون هستند.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: امروز شورای شهر‌ها و شهرداری‌ها، دست واحدی در پیشبرد اهداف در عرصه‌های گوناگون هستند.

در آستانه ۲۵ اسفندماه سالروز شهادت شهید مهدی باکری و روز شهردار همایش شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای استان کرمان به میزبانی شهرداری شهرستان زرند در تالار قصر برگزار شد.

عفت شریعتی کوهبنانی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها و شهید باکری گفت: همگان برای تحقق عظمت جهان اسلام در جای جای این سرزمین گرانقدر باید تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ۴۵ سال از عظمت ایران اسلامی سپری شده و امروز ایران آیینه‌دار عظمت و اقتدار در جهان است سرزمینی که ولایت و رهبری پیامبرگونه دارد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: به یمن انقلاب اسلامی تمدن نوین جهان اسلام را در پبش داریم که مرات آن ایران اسلامی است ان‌شاءالله پرچم عظمت و اقتدار ایران اسلامی به‌دست پرتوان مقام معظم رهبری تقدیم حضرت ولی عصر (عج) خواهد شد.

وی بیان کرد: امروز شورای شهرها و شهرداری ها واحدی در پیش‌برد اهداف در عرصه‌های گوناگون هستند لذا وحدت و هم‌دلی در جامعه امروز ضروری است درحالی که دشمنان خوف و وحشت از عظمت ایران اسلامی دارند اما راه به جایی نمی‌برند.

شریعتی کوهبنانی گفت: از اقدامات ارزشمند و باقیات‌الصاحات حضرت امام(ره) راه‌اندازی شوراهای شهر و روستاست که در قرآن کریم بدان اشاره شده‌ است.

وی خاطر نشان کرد: به‌همت شوراها اقدامات خوبی در شهرها و روستاها در دستور کار قرار دارد جادارد از حمایت‌های استاندار دیار کریمان و مدیر کل شهر و روستا تقدیر و تشکر شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان‌های کرمان از شمال تا جنوب ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید شناسایی و شکوفا شوند.

وی ابراز کرد: مسائل فرهنگی مهم هستند امروز شبکه‌های مجازی به‌‌دنبال انحراف مسیر فرهنگ اسلامی و ایرانی هستند لذا توسعه فرهنگ اسلامی و ایرانی بر اساس منویات مقام معظم رهبری وظیفه تک تک‌ ماست.

شریعتی کوهبنانی یادآور شد: امروز به وحدت همدلی و همراهی نیاز داریم درحالی که دشمنان به‌دنبال تفرقه برای رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: استان کرمان در جهان اسلام و بشریت به برکت وجود سردار دلها عظمت دارد چون شناسنامه معنوی مردم استان کرمان مهمور به نام شهید سلیمانی است.

وی در پایان از همکاری، هماهنگی و هم‌دلی فرمانداران، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان های زرند و کوهبنان طی چهار سال اخیر در راستای خدمت‌رسانی و آبادانی مناطق مختلف تقدیر و تشکر کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/ن




دست واحد شورای شهر‌ها و شهرداری‌ها در پیشبرد اهداف

منبع:آرمـان
? دست واحد شورای شهر‌ها و شهرداری‌ها در پیشبرد اهداف