دستگیری ۴۴ سارق سیم برق در کرمان

فت فتو/کرمان رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری ۴۴ سارق و کشف ۱۳۷ فقره سرقت سیم، کابل و تجهیزات برق رسانی در اجرای طرح خبر داد. سرهنگ یداله حسن‌پور بیان کرد: برنامه ریزی پلیس استان در افزایش امنیت و احساس امنیت اجتماعی با بازخوردگیری از دیدگاه شهروندان از جمله اقداماتی است که در سال […]

فت فتو/کرمان رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری ۴۴ سارق و کشف ۱۳۷ فقره سرقت سیم، کابل و تجهیزات برق رسانی در اجرای طرح خبر داد.

سرهنگ یداله حسن‌پور بیان کرد: برنامه ریزی پلیس استان در افزایش امنیت و احساس امنیت اجتماعی با بازخوردگیری از دیدگاه شهروندان از جمله اقداماتی است که در سال جاری با جدیت دنبال می شود.

وی تصریح کرد: در تداوم طرح ها و و ماموریت های پلیس آگاهی، از ۵  دی ماه سال جاری دومین مرحله طرح سراسری مبارزه با سارقان سیم ، کابل و تجهیزات برق رسانی  در سطح استان به مدت ۷۲ اجرا شد و در اجرای این رزمایش  ماموران موفق شدند ۴۴ سارق را دستگیرکنند که در بازجویی از آنان به ۱۳۷ فقره سرقت سیم و کابل و تجهیزات برق رسانی  اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان  ضمن قدردانی از تعامل و همکاری مردم در اجرای موفق طرح های انتظامی، خاطرنشان کرد: موفقیت پلیس در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی حاصل همکاری صمیمانه مردم فهیم استان است امید است با این تعامل سازنده در آینده شاهد پاک شدن همه محلات جرم خیز از وجود افراد هنجارشکن باشیم. 

انتهای پیام




دستگیری ۴۴ سارق سیم برق در کرمان

منبع: ایـسنا
? دستگیری ۴۴ سارق سیم برق در کرمان