دستگیری ۶ سارق سابقه دار و کشف ۵ میلیارد اموال مسروقه در شهرستان انار

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: شش سارق باغات و اماکن خصوصی در شهرستان انار دستگیر و ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد. سرهنگ خلیلی نژاد امروز ششم شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ویژه پیشگیری از وقوع سرقت در فصل برداشت پسته از امروز آغاز و تا […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: شش سارق باغات و اماکن خصوصی در شهرستان انار دستگیر و ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ خلیلی نژاد امروز ششم شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ویژه پیشگیری از وقوع سرقت در فصل برداشت پسته از امروز آغاز و تا پایان فصل برداشت ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این طرح با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود به منظور برقراری امنیت پایدار در محلات جرم خیز و با افزایش گشت‌های انتظامی و رضویون و آموزش نگهبانان باغات پسته به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح ماموران کلانتری امین شهر موفق به شناسایی و دستگیری شش سارق باغات و اماکن خصوصی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه پلیسی به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت اعتراف و بیش از ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی خاطرنشان ککرد با هماهنگی قضایی افرادی که در فصل برداشت پسته به جرم سرقت از باغات دستگیر شوند تا پایان فصل برداشت در بازداشت به سر خواهند برد.

انتهای پیام




دستگیری ۶ سارق سابقه دار و کشف ۵ میلیارد اموال مسروقه در شهرستان انار

منبع: ایـسنا
? دستگیری ۶ سارق سابقه دار و کشف ۵ میلیارد اموال مسروقه در شهرستان انار