دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسائی و دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در عملیات ماموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان،  سرهنگ “مهدی پور امینائی”  فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی گزارشات متعدد مبنی بر تهدید و قدرت نمایی تعدادی از اراذل و اوباش در سطح […]

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسائی و دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در عملیات ماموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان،  سرهنگ “مهدی پور امینائی”  فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی گزارشات متعدد مبنی بر تهدید و قدرت نمایی تعدادی از اراذل و اوباش در سطح شهر کرمان مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهمان، در نهایت پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و طی چندین عملیات ضربتی، ۵ نفر از اراذل و اوباش را که در سوابق خود مشارکت در نزاع دسته جمعی و قتل نیز داشتند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، بیان داشت: پلیس در مقابل برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه ایستاده است و اجازه نخواهد داد اینگونه افراد با اقدامات خود امنیت مردم را به خطر بیندازند.

کشف ۴۴ دستگاه لوازم خانگی به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۴۴ دستگاه لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۸ میلیارد ریال در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ شهر کرمان خبر داد.

سرهنگ مهدی پور امینائی اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالا‌های اساسی، ماموران کلانتری ۱۱ شهر کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود احتکار لوازم خانگی در یک واحد صنفی مطلع شدند.

او افزود: ماموران کلانتری با هماهنگی دستگاه قضائی در بازرسی از این واحد صنفی موفق شدند، ۷ دستگاه یخچال، ۵ دستگاه ماشین لباسشوی، ۶ دستگاه ماشین ظرفشوئی، ۹ دستگاه جارو برقی، ۵ دستگاه هود سامسونگ، ۹ دستگاه چرخ گوشت و ۳ دستگاه آبمیوه گیر احتکار شده و در مجموع ۴۴ دستگاه را به ارزش ۸ میلیارد ریال کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به دستگیر یک متهم و معرفی وی به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با جدیت با افرادی که بخواهند امنیت اقتصادی جامعه را برهم بزنند و اقدام به احتکار کالا‌های اساسی کنند برخورد قانونی خواهد کرد.

سارقان نقره جات یک باب مغازه در رفسنجان دستگیر شدند

با تلاش بی وقفه ماموران پلیس شهرستان رفسنجان عاملان سرقت ۷ کیلوگرم اشیای نقره‌ای یک مغازه فروش نقره جات و اشیای قیمتی ظرف ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

 سرپرست انتظامی شهرستان رفسنجان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی سرقت مقادیری نقره جات از یک مغازه فروش اشیای قیمتی در یکی از نقاط شهر رفسنجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ”محمدجواد آرامون”افزود: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی دقیق صحنه سرقت متوجه شدند تصاویر مربوط به عاملان سرقت توسط چندین دوربین پنهان اماکن عمومی شکار شده است که ماموران با بررسی تصاویر آن‌ها و اقدامات اطلاعاتی بعدی یکی از متهمان را که از سارقان سابقه دار بود شناسائی و او را کمتر از ۴۸ ساعت از زمان وقوع سرقت در یکی از نقاط شهر دستگیر کردند.

سرهنگ “آرامون”گفت: این متهم در بازجویی‌های انجام شده ضمن معرفی دو همدست خود به سرقت ۷ کیلو نقره جات اعتراف کرد که ماموران در ادامه پس از شناسایی مخفیگاه آنان طی دو عملیات جداگانه هر دو همدست این سارق سابقه دار را نیز دستگیر و آنان را با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: طی این عملیات و در سایه تلاش بی وقفه ماموران در کنار انهدام این باند، نقره جات ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی سرقت شده نیز کشف و تحویل صاحب مغازه شدند.

انتهای پیام/س




دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش در کرمان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش در کرمان