دستگیری ۴ شکارچی غیرمجاز در ریگان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ریگان از دستگیری چهار شکارچی غیرمجاز خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی اداره محیط زیست ریگان، حمزه ابراهیمی اظهار کرد: مامورین اجرایی یگان حفاظت این اداره پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر شکار غیرمجاز یک راس جبیر، پس از […]

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ریگان از دستگیری چهار شکارچی غیرمجاز خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی اداره محیط زیست ریگان، حمزه ابراهیمی اظهار کرد: مامورین اجرایی یگان حفاظت این اداره پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر شکار غیرمجاز یک راس جبیر، پس از مکاتبه با مرجع قضایی و دریافت حکم بازرسی از منزل، در حضور صاحبخانه و با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی بازرسی انجام شد.

وی تصریح کرد: از این مکان بقایای مربوط به لاشه یک راس جبیر به همراه یک قبضه اسلحه پنج تیر غیرمجاز کشف و ضبط و در این رابطه چهارنفر متخلف دستگیر شد و متخلفین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ریگان خاطرنشان کرد: دوستداران محیط زیست می‌توانند جهت حفظ  تنوع زیستی و ژنتیکی مناطق در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ۱۵۴۰ به اطلاع یگان حفاظت محیط زیست کرمان برسانند.

انتهای خبر/د




دستگیری ۴ شکارچی غیرمجاز در ریگان

منبع:آرمـان
? دستگیری ۴ شکارچی غیرمجاز در ریگان