دستگیری ۴۸۵ معتاد متجاهر در طرح نوروزی پلیس شهر کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده شهر کرمان و دستگیری ۴۵۸ معتاد متجاهر خبر داد. سرهنگ مهدی پورامینائی گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر کلانتری‌های فرماندهی شهرستان کرمان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را […]

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده شهر کرمان و دستگیری ۴۵۸ معتاد متجاهر خبر داد.

سرهنگ مهدی پورامینائی گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر کلانتری‌های فرماندهی شهرستان کرمان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را در سطح شهرستان کرمان طی دیروز  اجرا کردند.

به گفته او در اجرای این طرح در مجموع ۴۵۸ معتاد متجاهر از معابر و اماکن عمومی جمع آوری و به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان می گوید: همچنین در این طرح،  ۷ نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر نیز با بیش از یک کیلوگرم  انواع مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

او ضمن رضایتمندی مردم از اجرای این طرح از همکاری مردم تشکر کرد و گفت: چنین طرح‌هایی تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

فت فتو کرمان کرمان




دستگیری ۴۸۵ معتاد متجاهر در طرح نوروزی پلیس شهر کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? دستگیری ۴۸۵ معتاد متجاهر در طرح نوروزی پلیس شهر کرمان