دستگیری ۱۵ نفربه اتهام تبلیغ غیرقانونی در اطراف شعب اخذ رای کرمان

کرمان- معاون قضایی دادگستری استان کرمان از دستگیری ۱۵نفر به اتهام تبلیغات غیرقانونی در اطراف شعب اخذ رای در استان کرمان خبرداد. به گزارش نذیر کرمان، سید مهدی قویدل با اشاره به دستگیری ۱۵ نفر به اتهام تبلیغ غیر قانونی در اطراف شعب اخذ رأی گفت: در این رابطه برای افراد متخلف پرونده قضائی تشکیل […]

کرمان- معاون قضایی دادگستری استان کرمان از دستگیری ۱۵نفر به اتهام تبلیغات غیرقانونی در اطراف شعب اخذ رای در استان کرمان خبرداد.

به گزارش نذیر کرمان، سید مهدی قویدل با اشاره به دستگیری ۱۵ نفر به اتهام تبلیغ غیر قانونی در اطراف شعب اخذ رأی گفت: در این رابطه برای افراد متخلف پرونده قضائی تشکیل شده است و در اسرع وقت به جرایم و تخلفات صورت گرفته از سوی مراجع قضائی رسیدگی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۲ شعبه ویژه در دادگاه‌ها و دادسراهای عمومی و انقلاب سراسر استان به صورت دائم در حال فعالیت می‌باشند و تخلفات و جرایم انتخاباتی را رصد می‌کنند.

قویدل، افزود: حسب دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان دو موضوع سلامت و امنیت انتخابات در دستور کار ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان کرمان بوده و تدابیر لازم در این رابطه از سوی نیره‌ای فراجا، و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی استان کرمان اتخاذ شده است.

کد خبر ۶۰۴۲۵۰۹




دستگیری ۱۵ نفربه اتهام تبلیغ غیرقانونی در اطراف شعب اخذ رای کرمان

منبع: مــهر
? دستگیری ۱۵ نفربه اتهام تبلیغ غیرقانونی در اطراف شعب اخذ رای کرمان