دستگیری و برخورد با عوامل اصلی اغتشاشات در دستور کار قرار دارد

فت فتو/کرمان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه رصد، شناسایی و دستگیری تک تک عوامل اصلی اغتشاشات اخیر در استان کرمان در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد، گفت: حفظ امنیت خط قرمز است و در این رابطه با هیچ شخص و گروهی مماشات نخواهد شد. مهدی بخشی ۹ آبان ماه […]

فت فتو/کرمان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه رصد، شناسایی و دستگیری تک تک عوامل اصلی اغتشاشات اخیر در استان کرمان در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد، گفت: حفظ امنیت خط قرمز است و در این رابطه با هیچ شخص و گروهی مماشات نخواهد شد.

مهدی بخشی ۹ آبان ماه در حاشیه مراسم تشییع دانش آموز شهید علی اصغر لری گوئینی که در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ مظلومانه به شهادت رسید، اظهار کرد: خون این شهیدان قطعا موجب تنومند شدن درخت انقلاب و اتحاد بیشتر مردم خواهد شد.

وی افزود: یکی از درخواست ها و انتظارات به حق مردم به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران این است که عوامل و مسببین قضایای اخیر شناسایی، دستگیر و متناسب با جرم شان مجازات شوند.

دادستان کرمان به تمامی افرادی که در ناامنی های اخیر عامدانه موجب اغتشاش و ناراحتی مردم شده اند، هشدار داد: در آینده نزدیک این افراد محاکمه و مجازات خواهند شد.

به گزارش فت فتو و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، وی با بیان اینکه  نظام و دستگاه‌های مسئول در طول این مدت نهایت خویشتنداری را به خرج دادند تا صفوف معترضان از اغتشاش گران کاملاً از هم جدا و متمایز شود، خاطرنشان کرد: در حفظ امنیت خصوصا پس از حادثه دلخراش حرم مطهر شاهچراغ با هیچ شخص و گروهی مماشات نخواهد شد.

بخشی اعلام کرد: در آینده نزدیک اقدامات انجام شده در این خصوص به اطلاع مردم شریف و ولایتمدار استان کرمان خواهد رسید.

انتهای پیام




دستگیری و برخورد با عوامل اصلی اغتشاشات در دستور کار قرار دارد

منبع: ایـسنا
? دستگیری و برخورد با عوامل اصلی اغتشاشات در دستور کار قرار دارد