دستگیری مدیر گروه‌های واتساپی حامی قاچاق در جنوب و شرق کرمان

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان ریگان از شناسایی و دستگیری مدیر گروه های واتساپی حامی عاملان قاچاق در جنوب و شرق استان کرمان خبر داد. سرهنگ”اسحاق دریجانی”در تشریح جزییات این خبر در جمع خبرنگاران گفت:  مدیر گروه های واتساپی حامی قاچاقچیان سوخت و اتباع که تحت عناوین مختلف اقدام به حمایت و هدایت خودروهای شوتی […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان ریگان از شناسایی و دستگیری مدیر گروه های واتساپی حامی عاملان قاچاق در جنوب و شرق استان کرمان خبر داد.

سرهنگ”اسحاق دریجانی”در تشریح جزییات این خبر در جمع خبرنگاران گفت:  مدیر گروه های واتساپی حامی قاچاقچیان سوخت و اتباع که تحت عناوین مختلف اقدام به حمایت و هدایت خودروهای شوتی در مناطق جنوب و شرق استان می کردند توسط کارشناس پلیس فتا ریگان شناسایی شدند.

وی افزود: در این رابطه با پی جویی های پلیسی ۴ متهم دستگیر و تعداد ۱۰ گروه مرتبط با آنان که متن و تصاویری از خودروهای شوتی حامل کالا و سوخت قاچاق را منتشر و بازنشر می کردند، کاملا مسدود و این متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند که در همین رابطه طی دستورات مقامات قضایی پیگیری های لازم برای دستگیری سایر مدیر گروه ها نیز در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به اینکه برخورد با حاملان سوخت قاچاق و دیگر موارد مخل نظم و امنیت با جدیت در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، تصریح کرد: افرادی که با تصور پنهان ماندن هویت خود اقدام به ارتکاب جرائم و ناامنی در فضای مجازی می کنند تحت رصد پلیس فتا قرار گرفته و شناسایی و دستگیر خواهند شد.

انتهای پیام




دستگیری مدیر گروه‌های واتساپی حامی قاچاق در جنوب و شرق کرمان

منبع: ایـسنا
? دستگیری مدیر گروه‌های واتساپی حامی قاچاق در جنوب و شرق کرمان