دستگیری عامل قدرت‌نمایی با سلاح در نرماشیر

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: فردی که با سلاح در نرماشیر قدرت‌نمایی می‌کرد، توسط پلیس این شهرستان دستگیر شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر رضا زیدآبادی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس […]

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: فردی که با سلاح در نرماشیر قدرت‌نمایی می‌کرد، توسط پلیس این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر رضا زیدآبادی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس اطلاعات، مبنی بر این‌که فردی در روستا با استفاده از سلاح، ایجاد قدرت‌نمایی می‌نماید، که باعث سلب آسایش شهروندان گردیده است، لذا بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات‌ با تحقیقات صورت گرفته، پس از یک‌سری کار اطلاعاتی به‌صورت پوششی، به محل اعلامی اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و نامبرده به مرجع قضایی معرفی گردید و در راستای این پرونده یک قبضه کلت کمری از متهم کشف و ضبط گردید.

این مقام انتظامی در پایان عنوان کرد: برابر پرونده‌های متشکله در واحدهای انتظامی این شهرستان، نزاع و درگیری یکی از اولویت اصلی جرائم در سطح شهرستان است، که ناتوانی در کنترل خشم و ناآگاهی از مهارت‌های حل مساله معضلی است، که منجر به درگیری و نزاع خطرآفرین می‌شود، و در مواردی عواقب شوم و غیرقابل جبرانی را برای افراد در پی دارد.

انتهای خبر/ برجی




دستگیری عامل قدرت‌نمایی با سلاح در نرماشیر

منبع:آرمـان
? دستگیری عامل قدرت‌نمایی با سلاح در نرماشیر