دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در ریگان

فرمانده انتظامی ریگان گفت: عامل تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در عملیات ضربتی پليس امنيت عمومي اين شهرستان شناسایی و دستگیر شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان به نقل از معاونت اجتماعی انتظامی شهرستان ریگان، سرهنگ اسحاق دریجانی گفت: در پي وقوع تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در سطح […]

فرمانده انتظامی ریگان گفت: عامل تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در عملیات ضربتی پليس امنيت عمومي اين شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان به نقل از معاونت اجتماعی انتظامی شهرستان ریگان، سرهنگ اسحاق دریجانی گفت: در پي وقوع تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در سطح شهر، مأموران پليس امنیت عمومی وارد عمل و با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسايي هویت دو نفر دراین‌رابطه شدند.

فرمانده انتظامی ریگان افزود: در ادامه مأموران این دو متهم را با گسترش چتر اطلاعاتی در یکی از نقاط سطح شهر دستگیر و از این افراد یک قبضه سلاح ممنوعه کشف کردند.

وی تصریح کرد: از جمله جرائم اين متهم می‌توان به حمل و نگهداري سلاح و مهمات، اخلال در نظم و امنيت عمومي از طريق تيراندازي و ايجاد رعب و وحشت براي شهروندان اشاره كرد که با تشکیل پرونده وی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای خبر/د




دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در ریگان

منبع:آرمـان
? دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در ریگان