دستگیری عاملان قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی در بم

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی بم از دستگیری دو پسر جوان به جرم قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی و کشف چند سلاح شکاری از آنان خبر داد. سرهنگ یوسف سلیمانی امروز ۱۲ مهرماه با اعلام این خبر افزود: در پی رصد فضای مجازی، محتوایی در رابطه با قدرت نمایی با سلاح گرم در […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی بم از دستگیری دو پسر جوان به جرم قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی و کشف چند سلاح شکاری از آنان خبر داد.

سرهنگ یوسف سلیمانی امروز ۱۲ مهرماه با اعلام این خبر افزود: در پی رصد فضای مجازی، محتوایی در رابطه با قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی مشاهده و موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه با انجام کارهای اطلاعاتی، دو پسر جوان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و از مخفیگاه آنان سه قبضه سلاح شکاری و یک کلت کمری کشف شد.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به اینکه متهمان به سبب عدم آگاهی از تبعات بزه خود اقدام به نگهداری سلاح و قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی کرده بودند، گفت: پلیس با قاطعیت با هنجارشکنان و متخلفانی که اقدام به ایجاد رعب و وحشت در فضای حقیقی و مجازی می نمایند، برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام




دستگیری عاملان قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی در بم

منبع: ایـسنا
? دستگیری عاملان قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی در بم