دستگیری عاملان سرقت ۹ تن پسته در شهرستان انار

فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری عاملان سرقت ۹ هزار و ۲۰۰ کیلو پسته و برخی تجهیزات برق رسانی در حوزه شهرستان انار خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ ناصر فرشید از شناسایی و دستگیری عاملان سرقت ۹ هزار و ۲۰۰ کیلو پسته […]

فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری عاملان سرقت ۹ هزار و ۲۰۰ کیلو پسته و برخی تجهیزات برق رسانی در حوزه شهرستان انار خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ ناصر فرشید از شناسایی و دستگیری عاملان سرقت ۹ هزار و ۲۰۰ کیلو پسته و برخی تجهیزات برق‌رسانی در حوزه شهرستان انار خبر داد.

ناصر فرشید  گفت: همزمان با فصل برداشت محصول پسته، تدابیر خاصی از جمله افزایش تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوس در محدوده باغات کشاورزی و سرکشی شبانه‌روزی تیم‌های گشت انتظامی از نگهبانان باغات پسته در شهرستان‌های نیمه شمال و غرب استان صورت گرفته و علاوه بر این تدابیر پیشگیرانه، اقدامات خوبی هم در حوزه کشف سرقت دست رنج یک ساله کشاورزان این مناطق داشته‌ایم.

وی افزود: در همین رابطه ماموران پلیس آگاهی شهرستان انار در راستای کشف چند مورد سرقت پسته در حجم های بالا با بررسی میدانی محل وقوع سرقت ها و اقدامات اطلاعاتی بعدی پنج متهم دخیل در این سرقت‌ها که از اتباع بودند را دستگیر و چندین فقره سرقت پسته به وزن در مجموع ۹ هزار و ۲۰۰ کیلو را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: این پنج متهم در ادامه به سرقت تعدادی دام و همچنین سرقت بیش از پنج هزار متر سیم و کابل برق هم اعتراف و کارشناسان مربوطه ارزش مجموع این اقلام سرقتی را قریب به ۷۰ میلیارد ریال برآورد کردند که پی‌جویی های پلیس برای شناسایی دیگر متهمان مرتبط با این سارقان در دست انجام است تا دست رنج یک ساله کشاورزان این منطقه به آنان بازگردانده شود.

انتهای خبر/




دستگیری عاملان سرقت ۹ تن پسته در شهرستان انار

منبع:آرمـان
? دستگیری عاملان سرقت ۹ تن پسته در شهرستان انار