دستگیری سارق حرفه ای طلا و جواهرات

فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان از دستگیری سارق و مالخر طلا و جواهرات سرقت شده از یک منزل در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش مأمورین اموال سرقتی به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال تحویل مالباخته شد. به گزارش خبرنگار” فت فتو”سرهنگ «صمد الله ترابی » در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار […]

فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان از دستگیری سارق و مالخر طلا و جواهرات سرقت شده از یک منزل در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش مأمورین اموال سرقتی به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال تحویل مالباخته شد.

به گزارش خبرنگار” فت فتو”سرهنگ «صمد الله ترابی » در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت در پی وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات از منزلی در شهر کوهبنان دستگیری سارق یا سارقین  به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود مامورین پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی در این پرونده موفق به شناسایی سارق و مالخر شدند که ضمن هماهنگی قضائی در عملیات جداگانه آنان را دستگیر و اموال سرقت شده شامل زیورالات و سکه های طلا را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان با اشاره به اینکه سارق دارای سوابق متعدد سرقت طلا و حواهرات در کارنامه خود میباشد بیان داشت متهمان پس از اعتراف به این  سرقت، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند و اموال مسروقه نیز به مالباخته تحویل داده شد.

سرهنگ ترابی در پایان از شهروندان خواست منازل خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک در نزدیکی منازل خالی است که بلافاصله موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به این پلیس گزارش کنند
انتهای پیام /س .




دستگیری سارق حرفه ای طلا و جواهرات

منبع:آرمـان
? دستگیری سارق حرفه ای طلا و جواهرات