دستگیری سارقین حرفه ای و کشف بیست موتورسیکلت سرقتی در کرمان

کرمان – فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری چهار سارق حرفه ای و کشف بیست دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی پورامینایی در تشریح جزئیات این خبر افزود: مأموران کلانتری ۱۳ این شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود، موفق به شناسایی ۲ […]

کرمان – فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری چهار سارق حرفه ای و کشف بیست دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی پورامینایی در تشریح جزئیات این خبر افزود: مأموران کلانتری ۱۳ این شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود، موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای و ۲ مالخر وسایل نقلیه شدند که این افراد در بازجویی‌های انجام شده به سرقت ۲۰ دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند.

وی بیان کرد: در ادامه این عملیات مأموران موفق شدند موتورسیکلت‌های مسروقه را که توسط متهمان در نقاط مختلفی از شهرستان مخفی شده بودند و قصد داشتند با تغییر قطعات اصلی آنها را به فروش برسانند، کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، رعایت نکات ایمنی را از مهمترین راه‌های پیشگیری از سرقت برشمرد و گفت: سهل انگاری مالکان وسایل نقلیه و عدم رعایت نکات امنیتی از عوامل زمینه ساز سرقت بوده و لازم است شهروندان هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

کد خبر ۵۹۲۴۶۲۳




دستگیری سارقین حرفه ای و کشف بیست موتورسیکلت سرقتی در کرمان

منبع: مــهر
? دستگیری سارقین حرفه ای و کشف بیست موتورسیکلت سرقتی در کرمان