دستگیری سارقان لوازم خودرو و منزل با ۱۳ فقره سرقت در بم

فرمانده انتظامی بم از دستگیری باند ۳ نفره سرقت های خرد با ۱۳ فقره سرقت در عملیات کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، یوسف سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان بم  اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و خودرو […]

فرمانده انتظامی بم از دستگیری باند ۳ نفره سرقت های خرد با ۱۳ فقره سرقت در عملیات کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، یوسف سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان بم  اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و خودرو از جمله خانه باغ ها، ساختمان‌های نیمه کاره و لوازم خودروها، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲این فرماندهی با توجه به اقدامات اطلاعاتی و رصد چندین سارق سابقه دار، سه نفر از سارقان را شناسايي و در يك اقدام غافلگيرانه در مخفیگاه‌شان دستگير كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم بیان کرد: اين سه متهم در ابتدا منكر هر گونه عمل خلاف قانون شدند اما در مواجهه با مدارك و مستندات پليس به انجام ۱۳ فقره سرقت به منظور تهیه هزینه مواد مخدر صنعتی اعتراف کردند.

سلیمانی ادامه داد: در اين رابطه با تلاش ماموران یک نفر مالخر نیز که با این سارقان به صورت باندی در انجام سرقت‌ها و خرید اموال مسروقه مشارکت داشت دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه این افراد وسایل زیادی از جمله یخچال، جاروبرقی، باند و پخش خودرو لوازم آشپزخانه سیم و کابل برق و تلفن، پمپ و موتور کولر، لاستیک خودرو و لوازم سرقتی از منازل نیمه کاره کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بم با بیان اینکه متهمان پس از تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفی شدند، بر لزوم توجه به اصول ايمني، استفاده از ابزارهاي ضد سرقت و توجه به هشدارهاي پليسي از سوي شهروندان تاکید کرد.

انتهای خبر/ تاج الدینی




دستگیری سارقان لوازم خودرو و منزل با ۱۳ فقره سرقت در بم

منبع:آرمـان
? دستگیری سارقان لوازم خودرو و منزل با ۱۳ فقره سرقت در بم