دستگیری سارقان زورگیر کمتر از ۷۲ ساعت در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری ۴ سارق زورگیر منزل و خودرو کمتر از ۷۲ ساعت در این شهرستان خبر داد. به گزارش فت فتو،سرهنگ نجفی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل به صورت زورگیری با سلاح سرد پیگیری‌های لازم به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود:در زمان رسیدگی به […]

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری ۴ سارق زورگیر منزل و خودرو کمتر از ۷۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فت فتو،سرهنگ نجفی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل به صورت زورگیری با سلاح سرد پیگیری‌های لازم به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود:در زمان رسیدگی به این پرونده ها، گزارش دیگری از یک شهروند مبنی بر سرقت پیکان وانت و چندین گونی پسته او نیز به پلیس گزارش شد که در این رابطه مأموران کلانتری ۱۲ با حضور ضربتی در محل و گشت زنی در محدوده سرقت، خودرو مسروقه را کشف و در این رابطه دو متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ “نجفی” با اشاره به انتقال متهمان به پلیس آگاهی بیان کرد: این متهمان در بازجویی های انجام شده به انجام سرقت منزل و زورگیری از صاحب منازل با همکاری ۲ نفر دیگر اعتراف کردند که ماموران با اقدامات ضربتی خود موفق شدند این ۲ نفر را نیز کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی رفسنجان تصریح کرد: این سارقان که تلفن همراه، خودرو، پسته و طلاجات مردم را با تهدید سلاح سرد سرقت می کردند، به ۵ فقره سرقت منزل و زورگیری اعتراف کردند و پس از ارجاع به مقامات قضایی روانه زندان شدند.




دستگیری سارقان زورگیر کمتر از ۷۲ ساعت در رفسنجان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? دستگیری سارقان زورگیر کمتر از ۷۲ ساعت در رفسنجان