دستگیری سارقان زنجیره‌ای مغازه‌های یزد در انار

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان انار از دستگیری سارقان حرفه ای مغازه‌های یزد در انار خبر داد. به گزارش فت فتو، سرهنگ “خلیلی نژاد” فرمانده انتظامی شهرستان انار در تشریح این خبر گفت: در اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی ، سارقانی  که پس از سرقت از مغازه های استان یزد به شهرستان انار متواری شده بودند […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان انار از دستگیری سارقان حرفه ای مغازه‌های یزد در انار خبر داد.

به گزارش فت فتو، سرهنگ “خلیلی نژاد” فرمانده انتظامی شهرستان انار در تشریح این خبر گفت: در اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی ، سارقانی  که پس از سرقت از مغازه های استان یزد به شهرستان انار متواری شده بودند با همکاری مردمی شناسایی  و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی انار اظهار داشت: سارقان در بازجویی های تخصصی در پلیس آگاهی اعتراف نمود ند که با نقشه های از پیش طراحی شده  قصد سرقت مغازه های دارای درب شیشه سکوریت و کرکره ای سطح شهرستان را  داشتند.

وی افزود: متهمین در بازجویی ها به ۹ فقره سرقت زنجیره ای مغازه در استان یزد اعتراف و اموال سرقتی به ارزش ریالی یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان کشف شد.

سرهنگ خلیلی نژاد ضمن گلایه از واحدهای صنفی در بی توجهی به ارتقاء حفاظت فیزیکی محل کسب وکار گفت: بارها در جلسات مرتبط با سرقت در فرمانداری و … گوشزد نموده ام که برخی واحدهای صنفی مهم در معرض جدی سرقت هستند و علیرغم اخطاریه های صادره اصناف  هیچ توجهی به این موضوع نمی نمایند.

وی ضمن اخطار و هشدار مجدد به این واحدهای صنفی گفت به زودی برابر مصوبه قرارگاه مبارزه با سرقت  نسبت به پلمپ این قبیل واحدهای صنفی اقدام خواهد شد.

فرمانده انتظامی در پایان ضمن تقدیر از همکاری شهروندان از آنان خواست اطلاعات خود از فعالیت سارقان و افراد مالخر را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام




دستگیری سارقان زنجیره‌ای مغازه‌های یزد در انار

منبع: ایـسنا
? دستگیری سارقان زنجیره‌ای مغازه‌های یزد در انار