دستگیری سارقان ترانس های برق با کشف ۱۵ فقره سرقت

فت فتو/کرمان رئیس کلانتری ۱۲ رفسنجان از دستگیری ۲ سارق ترانس های برق و کشف ۱۵ فقره سرقت در عملیات ماموران این کلانتری خبر داد. سروان مسلم عمویی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان رفسنجان هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک خودرو ۴۰۵ مشکوک شدند و به […]

فت فتو/کرمان رئیس کلانتری ۱۲ رفسنجان از دستگیری ۲ سارق ترانس های برق و کشف ۱۵ فقره سرقت در عملیات ماموران این کلانتری خبر داد.

سروان مسلم عمویی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان رفسنجان هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک خودرو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده این خودرو در مواجهه با ماموران اقدام به فرار کرد که در پی تعقیب و مراقبت و سرعت عمل ماموران این خودرو متوقف و در بازرسی از آن یک عدد قیچی بزرگ فلز بر، یک عدد پایه فلزی که در بالا رفتن از تیر برق استفاده می شود کشف و با انتقال راننده و سرنشین این خودرو به کلانتری و بازجوئی های بعدی مشخص شد هر ۲ متهم سابقه دار هستند.

رئیس کلانتری ۱۲ شهرستان رفسنجان گفت: این ۲ متهم در بازجویی های پلیس به ۱۵ فقره سرقت ترانس های برق در شهرستان رفسنجان اعتراف کردند که کارشناسان مربوطه، خسارت وارده به شبکه توزیع برق را ۳۰میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام




دستگیری سارقان ترانس های برق با کشف ۱۵ فقره سرقت

منبع: ایـسنا
? دستگیری سارقان ترانس های برق با کشف ۱۵ فقره سرقت