دستگیری سارقان، حین سرقت در سیرجان

سرپرست کلانتری ۱۷ سیرجان از دستگیری ۲ سارق در حین سرقت قطعات و محتویات کامیون خبر داد. فت فتو کرمان – سرگرد علی شاهمرادی گفت: ۲ سارق در حین سرقت قطعات و محتویات کامیون دستگیر شدند و  ۱۲ فقره سرقت دیگر از آنان کشف شد.  او در تشریح این خبرمی گوید: در پی وقوع چند فقره […]

سرپرست کلانتری ۱۷ سیرجان از دستگیری ۲ سارق در حین سرقت قطعات و محتویات کامیون خبر داد.

فت فتو کرمان – سرگرد علی شاهمرادی گفت: ۲ سارق در حین سرقت قطعات و محتویات کامیون دستگیر شدند و  ۱۲ فقره سرقت دیگر از آنان کشف شد.

 او در تشریح این خبرمی گوید: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل کامیون در حاشیه کمربندی شهر سیرجان، ماموران کلانتری ۱۷ با حضور نامحسوس در این محور، ۲ نفر را هنگام سرقت از یک دستگاه کامیون دستگیر کردند.

سرپرست کلانتری ۱۷ سیرجان گفت: این متهمان پس از انتقال به کلانتری در مواجهه با دیگر شواهد و مدارک موجود به ۱۲ مورد سرقت قطعات و محتویات داخل کامیون‌ها اعتراف کردند که از مخفیگاه آنان برخی اقلام مسروقه، شامل: کابل‌های مربوط به برق کامیون، باطری، ابزارآلات و آچار، ضبط و پخش خودرو و مقداری وجه نقد کشف شد.

به گفته او این ۲ سارق که سابقه دار و اعتیاد شدید به مواد مخدر دارند و از کامیون‌های پارک شده در مناطق خلوت و کم تردد سرقت می‌کردند با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام / م 




دستگیری سارقان، حین سرقت در سیرجان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? دستگیری سارقان، حین سرقت در سیرجان