دستگیری دو سارق در راور

سارقان راوری به هفده فقره سرقت اعتراف کردند. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهر راور، ماموران انتظامی با همکاری پلیس آگاهی شهرستان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. سرهنگ محسن […]

سارقان راوری به هفده فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهر راور، ماموران انتظامی با همکاری پلیس آگاهی شهرستان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ محسن شیخ زاهدی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر و بخشی از اموال مسروقه را که زیر خاک پنهان کرده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان راور بیان داشت: این سارق در مواجهه با مستندات پلیس به سرقت ۷دستگاه موتورسیکلت؛ ۷فقره سرقت کابل؛ دو فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و یک مورد سرقت کابل مخابراتی طی چندین مرحله با همکاری یک سارق دیگر و فروش اموال مسروقه به یک نفر مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ محسن شیخ زاهدی گفت: ماموران پس از تکمیل تحقیقات خود همدست وی را به همراه یک نفر مالخر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی کردند.




دستگیری دو سارق در راور

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? دستگیری دو سارق در راور