دستگیری دو سارق در جیرفت

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب از دستگيري دو سارق محصولات و ادوات کشاورزی مزارع و باغات با کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش فت فتو از فاریاب دو سارق ادوات کشاورزی دستگیر شدند  سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت از دستگيري دو سارق محصولات و ادوات کشاورزی مزارع و باغات با کشف […]

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب از دستگيري دو سارق محصولات و ادوات کشاورزی مزارع و باغات با کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فت فتو از فاریاب دو سارق ادوات کشاورزی دستگیر شدند 

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت از دستگيري دو سارق محصولات و ادوات کشاورزی مزارع و باغات با کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب  گفت: به دنبال وقوع سرقت هاي متعدد از مزارع و باغات حوزه استحفاظی، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران کلانتری ۱۳ کلرود این شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران این کلانتری با تقويت گشت هاي انتظامي و اشرافیت اطلاعاتی، ۲ متهم دخیل در این سرقت ها را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ عبدلی نسب تصريح كرد: سارقان دستگير شده در تحقیقات پلیسی به ارتکاب ۱۰فقره سرقت محصولات و ادوات کشاورزی مزارع و باغات اعتراف کردند و به مراجع قضائی معرفی شدند. 

انتهای پیام/




دستگیری دو سارق در جیرفت

منبع:آرمـان
? دستگیری دو سارق در جیرفت