دستگیری دو زمین‌خوار میلیاردی در سیرجان/ پیش از خرید زمین استعلام بگیرید

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی سیرجان در کرمان از کشف ۴۲ هکتار زمین تصرف شده غیرقانونی به ارزش ۸۴۰ میلیارد ریال و دستگیری ۲ متهم در این رابطه خبر داد. سرهنگ مرتضی امیرسبتکی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان سیرجان در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر تصرف بخشی از اراضی دولتی […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی سیرجان در کرمان از کشف ۴۲ هکتار زمین تصرف شده غیرقانونی به ارزش ۸۴۰ میلیارد ریال و دستگیری ۲ متهم در این رابطه خبر داد.

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان سیرجان در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر تصرف بخشی از اراضی دولتی متعلق به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در محدوده روستای”خیرآباد”، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه ماموران به همراه نماینده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام شدند که با بررسی میدانی و استعلام های صورت گرفته مشخص شد افرادی اقدام به تصرف غیرقانونی ۴۲ هکتار اراضی دولتی کرده و با احداث بنا و حصارکشی، بخشی از این زمین ها را به فروش هم رسانده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان تصریح کرد: در ادامه ۲ متهم دخیل در این تصرفات غیرقانونی شناسائی و دستگیر شدند و ضمن هماهنگی قضائی، این اراضی که ارزش آن ها بیش از۸۴۰ میلیارد ریال برآورد می شود، رفع تصرف و به بنیاد مسکن بازگردانده شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به پیگیری های دیگر پلیس امنیت اقتصادی سیرجان در رابطه با کشف برخی موارد مشابه تأکید کرد: از شهروندان می‌خواهیم قبل از خرید هرگونه زمین در محدوده و یا در حاشیه شهر و مناطق روستایی، از طریق بنیاد مسکن، اداره راه و شهرسازی، منابع طبیعی و دیگر نهادهای مربوطه استعلام های لازم را به عمل آورند و موارد خاص یا مشکوک در رابطه با تصرف و خرید و فروش غیر قانونی اراضی را به پلیس گزارش کنند.




دستگیری دو زمین‌خوار میلیاردی در سیرجان/ پیش از خرید زمین استعلام بگیرید

منبع: ایـسنا
? دستگیری دو زمین‌خوار میلیاردی در سیرجان/ پیش از خرید زمین استعلام بگیرید