دستگیری باند سارقان مسلح در بم

جعفری زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم گفت: باند سارقان مسلح که شامل ۳ مرد و یک زن بودند و اقدام به سرقت به عنف طلاجات، احشام در بم می کردند، دستگیر شدند. به گزارش راه ارمان بهنام جعفری زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم گفت: در پی رخداد چند مورد سرقت مسلحانه و به عنف […]

جعفری زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم گفت: باند سارقان مسلح که شامل ۳ مرد و یک زن بودند و اقدام به سرقت به عنف طلاجات، احشام در بم می کردند، دستگیر شدند.

به گزارش راه ارمان بهنام جعفری زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم گفت: در پی رخداد چند مورد سرقت مسلحانه و به عنف طی روز‌های گذشته در شهرستان بم و تعدادی از شهرهای جنوب و شرق استان کرمان، دادستانی در کم ترین زمان ممکن، دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح  را صادر کرد.

وی در تشریح جزییات این خبر افزود: با تلاش جدی، شبانه روزی و بی وقفه نیروی انتظامی شهرستان بم و با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی به همت پلیس آگاهی شهرستان و استان دیروز محل اختفای سارقان در بم و حوزه‌های مجاور شناسایی و نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم بیان کرد: سارقان که شامل ۳ مرد و یک زن بودند با اطلاع قبلی و به صورت مسلحانه در منازل برخی از شهروندان حاضر و اقدام به سرقت به عنف طلاجات، احشام و… می کردند که این اقدامات باعث ایجاد جو ناامنی بین همشهریان شده بود.

وی با اعلام اینکه یک قبضه کلت کمری از اعضای این باند کشف شده است، تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است و تحت هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد، امنیت شهروندان به مخاطره بیافتد.

جعفری زاده گفت: برخورد قاطع و جدی قضایی در انتظار این مجرمان و مرتکبان جرائم خشن خواهد بود.

انتهای پیام/ تاج الدینی




دستگیری باند سارقان مسلح در بم

منبع:آرمـان
? دستگیری باند سارقان مسلح در بم