دستگیری اراذل و اوباش شهر کرمان

باند اراذل و اوباش که موجب ناامنی در یکی از محلات شهر کرمان شده بود، دستگیر شدند. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز نیروی انتظامی است گفت: باند دستگیر شده در یکی از محلات شهر کرمان و روستاهای اطراف شهر اقدام به […]

باند اراذل و اوباش که موجب ناامنی در یکی از محلات شهر کرمان شده بود، دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز نیروی انتظامی است گفت: باند دستگیر شده در یکی از محلات شهر کرمان و روستاهای اطراف شهر اقدام به ایجاد رعب و وحشت، شکستن شیشه‌های خودرو و استفاده از سلاح گرم و سرد کرده بود که کمتر از ۲۴ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ پورامینایی افزود: این سیزده نفر از اراذل و اوباش سابقه شرارت داشتند و سلاح‌های گرم، سرد و تعدادی موتورسیکلت غیرمجاز ازاین افراد نیز توقیف ویکی از این افراد که به یکی از استانهای همجوار متواری شده بود نیز دستگیر شد.

وی گفت: از سال قبل که قرارگاه اراذل و اوباش در شهرستان کرمان تشکیل شده وتا کنون ۲۹۰درصد افزایش دستگیری داشتیم.

فرمانده شهرستان کرمان افزود: اگرافرادی در روز‌های پایانی سال آرامش مردم را به هم بزنند تا بعد از تعطیلات نوروز در بازداشت خواهد بود و چنانچه خودرو و موتورسیکلت آنها کشف شود تا پایان تعطیلات توقیف خواهد شد.




دستگیری اراذل و اوباش شهر کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? دستگیری اراذل و اوباش شهر کرمان