دستگاه ها در جمع آوری معتادین متجاهر کرمان همکاری نمی‌کنند

فت فتو/کرمان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان امروز ۳۰ مهرماه در جلسه شورا، از عدم همکاری دستگاه های مختلف در جمع آوری و نگهداری معتادین متجاهر گلایه کرد. احمد دهقانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با انتقاد از عدم راه اندازی مرکز ماده ۱۶ زنان در کرمان اظهار کرد: […]

فت فتو/کرمان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان امروز ۳۰ مهرماه در جلسه شورا، از عدم همکاری دستگاه های مختلف در جمع آوری و نگهداری معتادین متجاهر گلایه کرد.

احمد دهقانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با انتقاد از عدم راه اندازی مرکز ماده ۱۶ زنان در کرمان اظهار کرد: متاسفانه دستگاه ها همکاری ندارند و نگاه حداقلی در بحث معتادین متجاهر است.

وی افزود: اگر بخواهیم کار با اولویت زنان معتاد انجام و مسائل سطح شهر جمع شود با روندی که اکنون پیش می رود، شرایط همین خواهد بود.

به گزارش فت فتو، رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: بحث مرکز ماده ۱۶ باید نهائی شده و دیگر در جلسات شورا مطرح نشود.

وی با بیان اینکه نام دستگاه هایی که همکاری نداشته و مانع ایجاد می کنند، به ما اعلام شود، افزود: باید همراه کار تا آخرین مرحله پیش برویم؛ باید مسئولان پاسخگو باشند و با نامه نگاری کار پیش نمی رود.

جلالی با اشاره به اینکه اگر کار مرکز ماده ۱۶ توسط بهزیستی در بازه زمانی مشخص حل نشود، کار به سپاه واگذار خواهد شد، تصریح کرد: معتادین متجاهر جزو هشت مادرمسئله استان کرمان است و اگر این مسئله را حل کنیم، سرقت و بسیاری از مسائل دیگر حل می شود.

انتهای پیام




دستگاه ها در جمع آوری معتادین متجاهر کرمان همکاری نمی‌کنند

منبع: ایـسنا
? دستگاه ها در جمع آوری معتادین متجاهر کرمان همکاری نمی‌کنند