دستگاه قضا، حکم اسلامی جنایتکاران محله خانه اصفهان را اجرا خواهد کرد

منصور شکراللهی گفت: دستگاه قضا، حکم اسلامی جنایتکاران محله خانه اصفهان را بدون هیچ دغدغه‌ای اجرا خواهد کرد. به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی نذیر کرمان، بیست و پنجم آبان ماه ۱۴۰۱ بود که بر اثر یک حمله مسلحانه تروریستی در میدان نگهبانی محله خانه اصفهان، ۳ مدافع امنیت به نام‌های محسن چراغی، محسن حمیدی و […]

منصور شکراللهی گفت: دستگاه قضا، حکم اسلامی جنایتکاران محله خانه اصفهان را بدون هیچ دغدغه‌ای اجرا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی نذیر کرمان، بیست و پنجم آبان ماه ۱۴۰۱ بود که بر اثر یک حمله مسلحانه تروریستی در میدان نگهبانی محله خانه اصفهان، ۳ مدافع امنیت به نام‌های محسن چراغی، محسن حمیدی و محمد کریمی به شهادت رسیدند. عوامل این حمله، با هماهنگی قبلی که با یکدیگر داشتند دست به اقدام تروریستی زده و با کشیدن سلاح به قصد جان مردم و ماموران اقدام به تیراندازی کروند. در این عملیات تعدادی از مردم و نیروهای حافظ امنیت نیز مجروح شدند.

 
متهمان پرونده خانه اصفهان که به جرم شهید کردن ۳ تن از شهدای امنیت در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شده بودند در دادگاه تجدید نظر تایید شد.
 
منصور شکراللهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی نذیر کرمان درباره لزوم برخورد قاطع با اغتشاشگران گفت: بدون شک مطالبه میلیونی مردم کشورمان این است که دستگاه قضا با قاطعیت نسبت به این جنایتکاران برخورد کرده و آن‌ها را به عنوان محارب، معاند و لشکر دشمنان انقلاب مورد مواخذه و کیفر قرار دهد.
 
نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تایید حکم اشرار حادثه محله خانه اصفهان گفت: دستگاه قضا با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و حکم اسلامی جنایتکاران محله خانه اصفهان را بدون هیچ دغدغه، ترس و واهمه اجرا خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه چهل سال است که دشمن با برنامه‌های مختلف قصد ضربه زدن به این انقلاب و نظام را دارد، تصریح کرد: هجمه‌‌ی رسانه‌های بیگانه هیچ تاثیری در تصمیم قوه قضائیه و افکار عمومی ندارد و حکم بر هم زنندگان نظم و امنیت اجرا خواهد شد. 
 
نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان درباره لزوم حمایت مردم از اقدامات دستگاه قضا در برخورد با اغتشاشگران و اشرار تاکید کرد: مردم باید در برابر هجمه رسانه‌های بیگانه و سلبریتی‌ها وارد شوند و حمایت خود را از دستگاه قضا برای برخورد قاطع با این افراد اعلام کنند. 
 از میان همه اغتشاشاتی که بعد از انقلاب در کشور رخ داده است اغتشاشات ۱۴۰۱ از نظر میزان بکارگیری خشونت توسط اغتشاشگران بی‌مانند بود و اغتشاشگران در این چند ماه، ده‌ها نفر از نیروهای امنیتی اعمّ از بسیج، سپاه و نیروی انتظامی را که دستور داشتند بدون هیچ اسلحه گرمی در مقابل اغتشاشگران وارد میدان شدند، به شهادت رسانده و برای نیل به مقاصد شوم خود و دنبال کردن پروژه کشته‌سازی چندین نفر از مردم عادی را به قتل رساندند.
 
اغتشاش‌گران سازمان‌دهی شده در سال گذشته با رویکرد داعش‌مسلکانه خود برای ایجاد رعب و وحشت در بین نیروهای مدافع نظام، دست به اقدامات فجیعی نظیر آتش زدن نیروهای پلیس، شکنجه نیروهای بسیجی، ضرب و شتم وحشیانه طلاب، ضرب و شتم جمعی نیروی بسیجی در وسط خیابان، تعرض با بانوان محجبه و از این قبیل زدند.
 
انتهای خبر/پورحیدر




دستگاه قضا، حکم اسلامی جنایتکاران محله خانه اصفهان را اجرا خواهد کرد

منبع:آرمـان
? دستگاه قضا، حکم اسلامی جنایتکاران محله خانه اصفهان را اجرا خواهد کرد